2. Sınıf Matematik KitabıNesneleri Tartalım ve Karşılaştıralım Metni Cevapları Sayfa 282, 283, 284, 285, 286
2. Sınıf Matematik Kitabı Nesneleri Tartalım ve Karşılaştıralım Metni Cevapları
2. Sınıf Matematik Kitabı Sayfa 282-283-284-285-286
Soru : Aşağıdaki soruları görsele göre cevaplayınız.
Manav, meyve ve sebzeleri tartarken hangi ölçme aracını kullanıyor?
Cevap: Terazi
Kasap, et tartarken hangi ölçme aracını kullanıyor?
Cevap: Terazi
Manav ve kasabın kullandıkları ölçme araçları arasında benzerlik var mı?
Cevap: Evet. Vardır.
Siz de büyüklerinizle pazara gittiğinizde aldığınız meyve ve sebzelerin hangi ölçme aracıyla tartıldığını arkadaşlarınızla paylaşınız.
Cevap: Terazi ile tartılmaktadır.
2. Sınıf Matematik MEB Yayınları Kitabı Sayfa 283 Cevapları
ETKİNLİK SEPETİ
Çantalarımızı Tartalım
Malzemeler: baskül
Adım Adım Uygulayalım Üçerli gruplar oluşturunuz. Çantalarınızı sırayla tartınız. Çantalarınızın kütlelerini ağırdan hafife doğru sıralayınız
Cevap:
Bu etkinliği sınıfta arkadaşlarınızla gruplar oluşturarak yapmanız gerekiyor.
2. Sınıf Matematik MEB Yayınları Kitabı Sayfa 285 Cevapları
1) Aşağıdaki soruları tabloya göre cevaplayınız. Cevaplarınızı yanlarındaki boşluklara yazınız.
Kütlesi en fazla olan hayvan hangisidir?
Cevap: Koyun
Kütlesi en az olan hayvan hangisidir?
Cevap: Ördek
Köpeğin kütlesi, tavşanın kütlesinden kaç kg ağırdır? Ördeğin kütlesi, kuzunun kütlesinden kaç kg hafiftir?
Cevap: 5 – 3 = 2 kg hafiftir.
Ördeğin kütlesi, kuzunun kütlesinden kaç kg hafiftir?
Cevap: 65 – 2 = 63 kg.
ACABA ÖĞRENDİK Mİ?
1)Aşağıdaki ifadelerden doğru olanların başına ”D” yanlış olanların başına ”Y” yazınız.
Cevap:
( Doğru ) Nesneleri tartmak için terazi, baskül, kantar gibi ölçme araçlarını kullanırız.
( Yanlış)Süt kilogramla ölçülür.
( Doğru )Kilogram kısaca “kg” ile gösterilir.
( Yanlış)Boyumuzu ölçerken kilogram kullanırız.
2. Sınıf Matematik MEB Yayınları Kitabı Sayfa 286 Cevapları
2) Aşağıda verilen bilgilere göre soruları cevaplayınız. Cevaplarınızı yanlarındaki boşluklara yazınız.
a) Kütlesi en az olan kimdir?
Cevap: Şule
b) Kütlesi en fazla olan kimdir?
Cevap: Figen
c) Figen, Burak’tan kaç kg daha ağırdır?
Cevap: 25 – 20 = 5 kg
d) Şule, Ayhan’dan kaç kg daha hafiftir?
Cevap: 21 – 19 = 2 kg
3) Aşağıdaki meyvelerden en hafif olanı işaretleyiniz.
Cevap: A Şıkkı
4) Aşağıdaki tabloda verilenlerin en ağırdan en hafife doğru sırala hangi seçenekte doğru verilmiştir?
Cevap: C Şıkkı
5) Aşağıdakilerden hangisi tartma araçlarından biri değildir?
2. Sınıf Matematik KitabıUzunluk Ölçüleri İle Problem Çözelim Metni Cevapları Sayfa 278, 279, 280, 281
2. Sınıf Matematik Kitabı Uzunluk Ölçüleri İle Problem Çözelim Metni Cevapları
2. Sınıf Matematik Kitabı Sayfa 278-279-280-281
Soru : Aşağıdaki soruları görsele göre cevaplayınız.
Berkan’ın 3 yaşındaki boyunun uzunluğu ile 5 yaşındaki boyunun uzunluğu arasındaki fark kaçtır?
Cevap: 85 – 70 = 15
Berkan, bebekliğinden itibaren kaç cm uzamıştır?
Cevap: 85 – 55 = 30
2. Sınıf Matematik MEB Yayınları Kitabı Sayfa 280 Cevapları
1) Öğretmenimiz grup etkinliği için 6 m uzunluğundaki kurdeleyi 3 gruba eşit şekilde paylaştırdı. Her grubun kurdelesinin uzunluğu kaç metredir?
Cevap:
6 ÷ 3 = 2 metredir.
2) Bir karışının uzunluğu 13 cm olan Emir, bilgisayarının uzunluğunun 3 karış olduğunu söyledi. Emir’in bilgisayarının uzunluğu kaç cm’dir?
Cevap:
3 x 13 = 39 cm’dir.
3) Zülal’in bir adımının uzunluğu 28 santimetredir. Zehra’nın bir adımının uzunluğu 30 santimetredir. Hangisinin adımı daha uzundur? İşlem yaparak bulunuz.
Cevap:
30 – 28 = 2 metre Zehra’nın daha uzundur.
4) 2/A sınıfı, Orman Haftası etkinliği için bahçeye 45 cm uzunluğunda fidan dikti. Öğrenciler, iki ay sonra fidanın boyunu ölçtüklerinde uzunluğunun 62 cm olduğunu gördüler. İki ayda fidan kaç cm uzamıştır?
Cevap:
62 – 45 = 17 cm İki ayda fidan uzamıştır.
2. Sınıf Matematik MEB Yayınları Kitabı Sayfa 281 Cevapları
1) Yasin’in boyu 98 cm’dir. Kardeşinin boyu ise Yasinden 16 cm kısadır. Buna göre Yasinin kardeşinin boyu kaç cm’dir?
Cevap : B Şıkkı
2) Yavru köpeğimizin boyu 20 cm’dir. Yavru kedimizin boyu ise köpeğimizin boyunun yarısı kadardır. Yavru kedimizin boyu kaç cm’dir?
Cevap : A Şıkkı
3)Yukarıdaki görselde mavi çubuk, kırmızı çubuktan kaç cm daha uzundur?
Cevap : B Şıkkı
4) Uzunlukları onar cm olan 5 kâğıt şeridi uç uca eklediğimizde oluşan şeridin uzunluğu kaç cm olur?
Cevap : B Şıkkı
5) Gülfem Hanım’ın evi ile market arası 42 m’dir. Gülfem Hanım evinden markete gidip dönerek kaç m yürümüş olur?
2. Sınıf Matematik KitabıUzunluk Modelleri Oluşturalım Metni Cevapları Sayfa 273, 274, 275, 276, 277
2. Sınıf Matematik Kitabı Uzunluk Modelleri Oluşturalım Metni Cevapları
2. Sınıf Matematik Kitabı Sayfa 273-274-275-276-277
Soru : Aşağıdaki soruları görsele göre cevaplayınız.
Pati, koltuğun uzunluğunu nasıl ölçebilir?
Cevap: Metre ile ölçülebilir.
Siz koltuklarınızın uzunluklarını neler kullanarak ölçebilirsiniz?
Cevap: Metre kullanarak ölçebiliriz.
2. Sınıf Matematik MEB Yayınları Kitabı Sayfa 274 Cevapları
Malzemeler: A4 kâğıdı, cetvel, makas, renkli karton, yapıştırıcı Adım Adım Uygulayalım
A4 kâğıdınızın üzerine cetvelinizi koyarak 10 santimetrelik uzunluk çiziniz.
Çizdiğiniz uzunluğun üzerine birer santimetrelik aralıklarla işaret koyunuz.
İşaretlediğiniz yerlere sıfırdan başlayarak sırasıyla sayıları yazınız. Oluşturduğunuz model bir sayı doğrusudur. Cetveliniz ile sayı doğrunuz arasındaki benzerliği fark ettiniz mi?
Cevap: Evet aradaki benzerliği fark ettik.
2. Sınıf Matematik MEB Yayınları Kitabı Sayfa 275 Cevapları
1) Aşağıdaki şeritler eşit uzunlukta kesilmiş ve uç uca eklenmiştir. Şeritlere uygun sayılar yazarak bir sayı doğrusu oluşturunuz.
2. Sınıf Matematik KitabıUzunlukları Tahmin Edelim, Karşılaştıralım Metni Cevapları Sayfa 270, 271, 272
2. Sınıf Matematik Kitabı Uzunlukları Tahmin Edelim, Karşılaştıralım Metni Cevapları
2. Sınıf Matematik Kitabı Sayfa 270-271-272
Soru : Aşağıdaki soruları görsele göre cevaplayınız.
Hasan ve Dilek’ in tuttuğu ipin uzunluğunu tahmin ediniz.
Cevap:
Tahmini olarak 2 metre olduğunu düşünüyorum.
ETKİNLİK SEPETİ
Tahmin Edip Kontrol Edelim
Malzemeler: cetvel
Adım Adım Uygulayalım
Karışınızın uzunluğunu tahmin ediniz.
Cetveliniz ile karışınızın uzunluğunu ölçünüz. Tahmininiz ile ölçüm sonucunuzu karşılaştırınız.
Cevap:
Tahmin : 15 cm
Ölçüm : 12 cm
2. Sınıf Matematik MEB Yayınları Kitabı Sayfa 272 Cevapları
Soru : Aşağıdaki kurdelelerin uzunluğunu önce tahmin ediniz. Sonra cetvelinizle ölçünüz. Tahmininiz ile gerçek uzunluk arasındaki farkı bulunuz. Boş bırakılan yerlere yazınız.
Cevap:
“2. Sınıf Matematik Kitabı Sayfa 270-271-272 MEB Yayınları”
2. Sınıf Matematik KitabıStandart Ölçü Birimlerini Kullanalım Metni Cevapları Sayfa 266, 267, 268, 269
2. Sınıf Matematik Kitabı Standart Ölçü Birimlerini Kullanalım Metni Cevapları
2. Sınıf Matematik Kitabı Sayfa 266-267-268-269
Soru : Aşağıdaki soruları görsele göre cevaplayınız.
Çocuğun boyunu ölçmek için kullandığı araç nedir?
Cevap: Santimetre
Çocuğun boyu ne kadardır?
Cevap: 100 santimetre
2. Sınıf Matematik MEB Yayınları Kitabı Sayfa 267 Cevapları
ETKİNLİK SEPETİ
Metreyi ve Santimetreyi Kullanıyorum
Malzemeler: cetvel, sınıf araç gereçleri Adım Adım Uygulayalım
Sınıfınızda bulunan cetvel ile sıranızın uzunluğunu ölçünüz.
Kendi cetveliniz ile kitabınızın uzunluğunu ölçünüz.
Metre ve santimetre ile ölçülebilen uzunluklara örnekler veriniz.
Cevap:
Metre : Tahta, sıra, insan, kapı,
Santimetre : Silgi, kalem, defter, kitap
2. Sınıf Matematik MEB Yayınları Kitabı Sayfa 268 Cevapları
1) Aşağıdaki uzunlukları cetveliniz ile ölçünüz. Ölçü sayılarla eşleştiriniz.
Cevap:
“2. Sınıf Matematik Kitabı Sayfa 266-267-268-269 MEB Yayınları”
2. Sınıf Matematik MEB Yayınları Kitabı Sayfa 269 Cevapları
2. Sınıf Matematik KitabıStandart Ölçü Birimlerini Tanıyalım Metni Cevapları Sayfa 263, 264, 265, 266
2. Sınıf Matematik Kitabı Standart Ölçü Birimlerini Tanıyalım Metni Cevapları
2. Sınıf Matematik Kitabı Sayfa 263-264-265-266
Soru : Aşağıdaki soruları görsele göre cevaplayınız.
Duvar üstündeki sincaplar yerden aynı yükseklikte midir?
Cevap:
Evet. Yerden yüksektedirler.
Yerden aynı yükseklikte olduklarını nasıl ispatlayabiliriz?
Cevap:
Durdukları konumla, yer arasında yer alan farkı ölçerek ispatlayabiliriz.
ETKİNLİK SEPETİ
Cetvel İle Tanışalım Malzemeler: A4 kâğıdı, cetvel, makas Adım Adım Uygulayalım
Yandaki görseli inceleyiniz.
Siz de A4 kağıdınızla kendi cetvelinizi oluşturunuz.
Cetvelinizle neleri ölçebileceğinizi söyleyiniz.
Cevap:
Kalem, silgi, defter, kitap gibi eşyaları ölçebileceğimize örnek verebiliriz.
2. Sınıf Matematik MEB Yayınları Kitabı Sayfa 265 Cevapları
1) Aşağıda verilen nesneler hangi uzunluk ölçü birimleriyle ölçülür? Eşleştiriniz.
Cevap:
“2. Sınıf Matematik Kitabı Sayfa 263-264-265-266 MEB Yayınları”
2. Sınıf Matematik MEB Yayınları Kitabı Sayfa 266 Cevapları
2. Sınıf Matematik KitabıStandart Olmayan Ölçü Birimleriyle Ölçüm Yapalım Metni Cevapları Sayfa 259, 260, 261, 262
2. Sınıf Matematik Kitabı Standart Olmayan Ölçü Birimleriyle Ölçüm Yapalım Metni Cevapları
2. Sınıf Matematik Kitabı Sayfa 259-260-261-262
Soru : Aşağıdaki soruları görsele göre cevaplayınız.
Tüm şeritler eşit uzunlukta mıdır?
Cevap:
Evet. Tüm şeritler eşit uzunluktadır.
2. Sınıf Matematik MEB Yayınları Kitabı Sayfa 260 Cevapları
ETKİNLİK SEPETİ
Malzemeler: A4 kâğıdı, makas, boya kalemleri Adım Adım Uygulayalım
A4 kâğıdınızı yatay tutarak iki parmak genişliğinde üç şerit kesiniz.
Şeritlerinizin bir tanesini istediğiniz renge boyayınız.
İkinci şeridinizi iki eş parçaya ayırınız, istediğiniz renklere boyayınız.
Üçüncü şeridinizi dört eş parçaya ayırınız, istediğiniz renklere boyayınız. ** Defterinizin üzerine birinci şeridinizi koyarak uzunluğunu işaretleyiniz.
Aynı yere iki parçalı şeridinizi uç uca koyarak uzunluğunu işaretleyiniz.
Aynı yere dört parçalı şeridinizi uç uca koyarak uzunluğunu işaretleyiniz ** İşaretlediğiniz yerler aynı mı? Nedenini söyleyiniz.
Cevap:
Evet. Aynıdır. Aynı uzunluktaki cisimler kaç parçaya ayrılırsa ayrılsın, bir araya getirildiğinde aynı uzunlukta olacaktır.
2. Sınıf Matematik MEB Yayınları Kitabı Sayfa 261 Cevapları
1) Standart olmayan ölçü birimlerini görselleri ile eşleştiriniz.
Cevap:
“2. Sınıf Matematik Kitabı Sayfa 259-260-261-262 Meb Yayınları”
2. Sınıf Matematik MEB Yayınları Kitabı Sayfa 262 Cevapları
2) Aşağıdaki şeridi parmağınızla ölçünüz. Sonucu yazınız.
Cevap:
Birinci parça 8 parmak
İkinci parça 8 parmak
Dördüncü parça 8 parmak
Ölçüm sonuçlarınız değişti mi? Neden? Söyleyiniz.
Cevap:
Hepsi aynı uzunlukta olduğu için ölçüm sonuçları değişmedi.
3) Aşağıda verilen nesnelerin uzunluklarını standart olmayan ölçme araçlarıyla ölçünüz. Bulduğunuz sonuçları tabloda noktalı yerlere yazınız.
Cevap:
“2. Sınıf Matematik MEB Yayınları Kitabı Sayfa 259-260-261-262 Cevapları”
2. Sınıf Matematik KitabıVeri Toplayalım, Sınıflandıralım, Tablo ve Grafik Oluşturalım Metni Cevapları Sayfa 248, 249, 250, 251, 252, 253, 254, 255, 256, 257, 258
2. Sınıf Matematik Kitabı Veri Toplayalım, Sınıflandıralım, Tablo ve Grafik Oluşturalım Metni Cevapları
2. Sınıf Matematik Kitabı Sayfa 248-254-255-256-257-258
Soru : Aşağıdaki soruları görsele göre cevaplayınız.
Kitaplığın yanındaki tablo sizce ne anlatıyor? Söyleyiniz.
Cevap:
Rafta kaç tane hikaye, kaç tane masal kitabı olduğunu anlatıyor.
2. Sınıf Matematik MEB Yayınları Kitabı Sayfa 249 Cevapları
ETKİNLİK SEPETİ
Malzemeler: kâğıt, kalem Adım Adım Uygulayalım
İki gruba ayrılınız.
Her grup için, bir grup sözcüsü ve cevapları not edecek bir yazıcı seçiniz. Birinci grubun sorusu, örneğin “En sevdiğiniz renk hangisidir?”, ikinci grubun sorusu ise “En çok hangi spor dalını seviyorsunuz?” olabilir. Sorunuzu diğer gruba sorunuz. Aldığınız cevapları yazınız. Aynı olan cevapları bir kez daha yazmak yerine yanına 3, 4, 5 gibi rakamlar yazınız.
Hangi cevapların daha fazla olduğunu sayınız. Topladığınız bilgileri arkadaşlarınızla paylaşınız.
Daha sonra ikinci grupla aynı yönergeyi uygulayınız.
Cevap:
Sınıfta gruplara ayrılarak bu etkinliği sizin yapmanız gerekiyor.
2. Sınıf Matematik MEB Yayınları Kitabı Sayfa 254 Cevapları
1) Öğretmen, Orman Haftası etkinliği için geziye giden öğrencilerine diktikleri fidanların sayısını sormuştur. Öğrencilerin 11 tanesi çam, 8 tanesi meşe, 7 tanesi de çınar fidanı diktiklerini söylemişlerdir.
Yukarıdaki bilgileri kullanarak çetele ve sıklık tablosu oluşturunuz.
Cevap:
“2. Sınıf Matematik Kitabı Sayfa 248-254-255-256-257-258 Meb Yayınları”
2) Aşağıdaki tabloda 2/A, 2/B, 2/C sınıflarındaki kız ve erkek öğrencilerin sayıları verilmiştir. Tablodaki bilgilere göre ağaç şemasındaki noktalı yerleri doldurunuz.
Cevap:
“2. Sınıf Matematik MEB Yayınları Kitabı Sayfa 254 Cevapları”
2. Sınıf Matematik MEB Yayınları Kitabı Sayfa 255 Cevapları
3) Görselin üzerindeki şekillerin kaçar tane olduğunu nesne grafiğinde gösterip boyayınız.
Cevap:
Nesneler
4
6
3 olarak boş kutulara yazınız.
4) İlker’in arkadaşlarının sevdiği içecek türleri ve sayıları aşağıdaki sıklık tablosunda verilmiştir. Tablodaki bilgileri kullanarak aşağıdaki şekil grafiğini oluşturunuz.
Cevap:
“2. Sınıf Matematik Kitabı Sayfa 248-254-255-256-257-258 Cevapları”
2. Sınıf Matematik MEB Yayınları Kitabı Sayfa 256 Cevapları
5) Sınıf arkadaşlarınızın hangi mevsimde doğduklarını öğrenerek aşağıdaki listeye yazınız. Topladığınız bilgilerle şekil grafiği oluşturunuz.
Cevap:
“2. Sınıf Matematik MEB Yayınları Kitabı Sayfa 248-254-255-256-257-258”
6) Selma, sınıf arkadaşlarına en çok sevdikleri meyveleri sordu. 10 kişi elma, 6 kişi armut, 11 kişi kiraz, 5 kişi de muz cevabını verdi. Bu bilgilere göre aşağıdaki nesne grafiğini oluşturunuz.
Cevap:
Meyveler
10
6
11
5
2. Sınıf Matematik MEB Yayınları Kitabı Sayfa 257 Cevapları
ACABA ÖĞRENDİK Mİ?
1) Aşağıdaki çetele tablosunda verilen bilgileri, sıklık tablosunda gösteriniz.
Cevap:
9
10
4
2) Bir çiftlikte 11 koyun, 8 inek ve 13 tane de keçi vardır. Bu bilgilere göre aşağıdaki şekil grafiğinde boş bırakılan yerleri doldurunuz.
Cevap:
11
8
13
3) Bir sınıftaki öğrencilere sevdikleri oyunlar ile ilgili bir anket uygulanmıştır. Anket sonuçları aşağıdaki tabloda verilmiştir. Tablodaki bilgilere göre ağaç şemasındaki boşlukları doldurunuz.
Cevap:
“2. Sınıf Matematik Kitabı Sayfa 248-254-255-256-257-258 Cevapları MEB Yayınları”
2. Sınıf Matematik MEB Yayınları Kitabı Sayfa 258 Cevapları
4) 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı öncesi sınıfımızı süslemek için getirdiğimiz balonları renklerine göre ayırıp saydığımızda 12 mavi, 10 kırmızı ve 7 tane de yeşil balon olduğunu gördük. Buna göre balonların sayısını nesne grafiği ile gösteriniz.
Cevap:
“2. Sınıf Matematik MEB Yayınları Kitabı Sayfa 258 Cevapları”
5) Aşağıdaki sıklık tablosunda verilen bilgileri, çetele tablosunda gösteriniz.
Cevap:
“2. Sınıf Matematik Kitabı 248-254-255-256-257-258 MEB Yayınları”
2. Sınıf Matematik Kitabı5. Ünite nite Değerlendirmesi Cevapları Sayfa 243, 244, 245, 246
2. Sınıf Matematik Kitabı 5. Ünite nite Değerlendirmesi Cevapları
2. Sınıf Matematik Kitabı Sayfa 243-244-245-246
Aşağıdaki cümleleri okuyunuz. Doğru olanların başına “D”, yanlış olanların başına “Y” yazınız. Yanlış olan cümlelerin doğrularını altlarındaki boşluklara yazınız.
Cevap:
( Doğru )Bir bütünün iki eş parçasından her birine yarım denir.
( Yanlış )Bir saat 30 dakikadır. (60 Dakikadır)
( Yanlış ) Bir ayda 3 hafta vardır. (4 Hafta)
( Doğru )Türk lirası kısaca TL ile gösterilir.
( Doğru )Çeyrek saat 15 dakikadır.
Aşağıdaki cümlelerdeki boşlukları uygun ifadelerle doldurunuz.
Cevap:
6) Bir bütün 4 çeyrekten oluşur.
7) Liradan küçük para birimimiz kuruştur.
8) Bir gün 24 saattir.
9) Okullar eylül ayında açılır.
10) Bir saat 60 dakikadır.
2. Sınıf Matematik MEB Yayınları Kitabı Sayfa 244 Cevapları
11) Derya, annesiyle saat 12.00’de evden çıktı. Saat 16.00’da eve döndüler. Derya ve annesi kaç saat dışarıda kalmıştır?
Cevap: 4 saat
12) Akrep 3 ile 4’ün arasında, yelkovan 6’nın üzerinde ise saat kaçtır?
Cevap: 3.30
13) Aşağıdaki paraları değeri büyük olandan değeri küçük olana doğ sıralayınız.
Cevap: 100 – 20 – 10 – 5
14) Annem, 85 TL ile pazara gitti. Pazardan dönünce 15 lirası kaldığ söyledi. Annem, pazarda kaç lira harcamıştır?
Cevap: 85 – 15 = 70
15 ) Yukarıdaki bilgilerden kaç tanesi doğrudur?
Cevap: D – Y – D – Y 2 tanesi.
16) Aşağıdaki şekillerden hangisi yarımı gösterir?
Cevap: B Şıkkı
2. Sınıf Matematik MEB Yayınları Kitabı Sayfa 245 Cevapları
17) Aşağıdaki ifadelerden hangisi yanlıştır?
Cevap:
A) Bir bütün, 2 yarımdan oluşur. B) Bir bütün, 4 yarımdan oluşur.
C) Bir bütün, 4 çeyrekten oluşur.
18)Yukarıdaki saatin öğleden önce ve öğleden sonra okunuşu hangi seçenekte doğru verilmiştir?
Cevap:
A) Öğleden önce: 02.00 – Öğleden sonra: 14.00
B) Öğleden önce: 01.00 – Öğleden sonra: 13.00
C) Öğleden önce: 01.00 – Öğleden sonra: 24.00
19)Yukarıdaki saatin belirttiği zamandan yarım saat önceki ve 15 dakika sonraki zaman, hangi seçenekte doğru verilmiştir?
Cevap:
“2. Sınıf Matematik Kitabı Sayfa 243-244-245-246 MEB Yayınları”
2. Sınıf Matematik MEB Yayınları Kitabı Sayfa 246 Cevapları
20) Aşağıdaki paraların değeri büyük olandan değeri küçük olana doğ sıralanışı, hangi seçenekte doğru verilmiştir?
Cevap:
“2. Sınıf Matematik MEB Yayınları Kitabı Sayfa 243-244-245-246 Cevapları”