3. Sınıf Matematik KitabıToplamı Tahmin Edelim Metni Etkinlik Cevapları Sayfa 72, 73, 74
“3. Sınıf Matematik Ders Kitabı Kitabı 72-73-74. Sayfa Cevapları”, öğrencilerin toplamı tahmin etme becerilerini geliştirmeye yöneliktir. Bu sayfalardaki etkinlikler, sayıların yaklaşık değerlerini hesaplamayı kolaylaştırır ve matematiksel düşünme yeteneklerini destekler.
“3. Sınıf Matematik Kitabı Sayfa 72-73-74 EKOYAY Yayınları”
“İlkokul 3. Sınıf Matematik Kitabı EKOYAY Yayınları Cevapları” ve “3. Sınıf Matematik Kitabı 2. Ünite Toplamı Tahmin Edelim Metni Etkinlik Cevapları”, soruları adım adım çözerek öğrencilerin konuyu pekiştirmesini sağlar. Ayrıca “3. Sınıf Matematik Kitabı Sayfa 72, 73, 74 Cevapları”, ders tekrarında ve alıştırmalarda güvenilir bir kaynak olarak kullanılabilir.
3. Sınıf Matematik Kitabı Toplamı Tahmin Edelim Metni Etkinlik Cevapları
3. Sınıf Matematik Kitabı Sayfa 72-73-74
3. Sınıf Matematik EKOYAY Yayınları Ders Kitabı Sayfa 74 Cevapları
1. Aşağıda verilen işlemlerin sonucunu sayıları en yakın onluğa yuvarlayarak tahmin ediniz. Daha sonra toplama işlemini yapıp tahmininiz ile işlem sonucunu karşılaştırınız.
Cevap :
“3. Sınıf Matematik Ders Kitabı Sayfa 72-73-74 Cevapları”
2. Aşağıda verilen işlemlerin sonucunu sayıları en yakın yüzlüğe yuvarlayarak tahmin ediniz. Daha sonra toplama işlemini yapıp tahmininiz ile işlem sonucunu karşılaştırınız.
Cevap :
“3. Sınıf Matematik EKOYAY Yayınları Ders Kitabı Sayfa 74 Cevapları”
3. Bir çiftlikte 163 koyun ve 115 tane de inek vardır. Bu çiftlikteki koyun ve ineklerin toplamını sayıları onluğa yuvarlayarak tahmin ediniz.
3. Sınıf Matematik Kitabı1. Ünite Değerlendirme Metni Etkinlik Cevapları Sayfa 68, 69, 70
“3. Sınıf Matematik Ders Kitabı Kitabı 68-69-70. Sayfa Cevapları”, öğrencilerin 1. ünite konularını pekiştirmelerine ve öğrendiklerini değerlendirmelerine yardımcı olur. Bu sayfalardaki etkinlikler, sayı sayma, toplama, çıkarma ve sayı örüntüsü gibi konuları tekrar etmeyi kolaylaştırır.
“3. Sınıf Matematik Kitabı Sayfa 68-69-70 EKOYAY Yayınları”
“İlkokul 3. Sınıf Matematik Kitabı EKOYAY Yayınları Cevapları” ve “3. Sınıf Matematik Kitabı 1. Ünite Değerlendirme Metni Etkinlik Cevapları”, soruları adım adım çözerek öğrencilerin bilgilerini pekiştirmesini sağlar. Ayrıca “3. Sınıf Matematik Kitabı Sayfa 68, 69, 70 Cevapları”, ders tekrarında ve alıştırmalarda güvenilir bir rehber olarak kullanılabilir.
3. Sınıf Matematik Kitabı 1. Ünite Değerlendirme Metni Etkinlik Cevapları
3. Sınıf Matematik Kitabı Sayfa 68-69-70
1. Yanda onluk taban blokları ile modellenen sayı aşağıdakilerden hangisidir?
A) 325 B) 335 C) 345
2. Okunuşu “dört yüz sekiz” olan doğal sayı aşağıdakilerden hangisidir?
A) 48 B) 408C) 480
3. 310 sayısının okunuşu aşağıdaki seçeneklerden hangisinde verilmiştir?
A) Üç yüz bir B) Üç yüz on C) Üç yüz on yedi
4. 367 sayısı ile ilgili olarak aşağıda verilen bilgilerden hangisi doğrudur?
A) 7 rakamının basamak değeri 70’tir. B) 3 rakamının basamak değeri 3’tür.
C) 6 sayısının basamak değeri 60’tır.
5. Aşağıda verilen ifadelerden hangisi yanlıştır?
A) 706 sayısında 7 tane yüzlük vardır.
B) 814 sayısında 1 tane onluk vardır. C) 320 sayısında 2 tane birlik vardır.
6. Aşağıda verilen sayılardan hangisi en yakın onluğa yuvarlandığında 320 olur?
A) 316 B) 314 C) 312
3. Sınıf Matematik EKOYAY Yayınları Ders Kitabı Sayfa 69 Cevapları
7. Aşağıda verilen sayılardan hangisi en yakın yüzlüğe yuvarlandığında 500 olur?
A) 486B) 554 C) 572
8. Aşağıdaki sıralamalardan hangisi yanlıştır?
A) 408 < 425 < 446 < 481
B) 356 < 378 < 400 < 403 C) 251 < 264 < 199 < 305
9. Aşağıda verilen işlemlerden hangisinin sonucu tek sayıdır?
A) 83 + 77 B) 109 + 97 C) 96 + 107
10. = tek sayı, = çift bir sayıdır. Buna göre aşağıda verilen ifadelerden hangisi doğrudur?
A) + = çift sayı B) + = tek sayı
C) + = tek sayı
11. 45 – 55 – 65 – ? – 85 – 95 – 105
Yukarıdaki örüntüde “?” yerine gelecek sayı aşağıdakilerden hangisidir?
A) 70 B) 75C) 80
12. Yukarıdaki örüntüde kurala uymayan sayı aşağıdakilerden hangisidir?
A) 18 B) 24 C) 28
3. Sınıf Matematik EKOYAY Yayınları Ders Kitabı Sayfa 70 Cevapları
13. XVII sayısının karşılığı olan sayı aşağıdakilerden hangisidir?
A) 17 B) 18 C) 19
14. Bir trende 215 yolcu vardı. Trene ilk durakta 46, ikinci durakta 35 yolcu daha bindi. Son durumda trende kaç yolcu oldu?
A) 298 B) 296C) 286
15. Aşağıda verilen işlemlerden hangisinin sonucu yanlıştır?
A) 626 + 326 = 952 B) 475 + 183 = 558
C) 615 + 306 = 921
16. Yandaki toplama işleminde “?” yerine gelecek sayı aşağıdakilerden hangisidir?
A) 953 B) 943 C) 933
17. 696 – 124 işleminin sonucu aşağıdakilerden hangisidir?
A) 502 B) 572C) 576
18. Aşağıdaki çıkarma işlemlerinden hangisinin sonucu diğerlerinden farklıdır?
3. Sınıf Matematik KitabıZihinden Çıkarma İşlemi Metni Etkinlik Cevapları Sayfa 66, 67
“3. Sınıf Matematik Ders Kitabı Kitabı 66-67. Sayfa Cevapları”, öğrencilerin zihinden çıkarma işlemlerinde hız ve doğruluk kazanmalarını sağlamaya yöneliktir. Bu sayfalardaki etkinlikler, sayıların basamak değerlerini kullanarak işlemleri doğru yapmayı kolaylaştırır.
“3. Sınıf Matematik Kitabı Sayfa 66-67 EKOYAY Yayınları”
“İlkokul 3. Sınıf Matematik Kitabı EKOYAY Yayınları Cevapları” ve “3. Sınıf Matematik Kitabı 1. Ünite Zihinden Çıkarma İşlemi Metni Etkinlik Cevapları”, soruları adım adım çözerek öğrencilerin konuyu pekiştirmesine yardımcı olur. Ayrıca “3. Sınıf Matematik Kitabı Sayfa 66, 67 Cevapları”, ders tekrarında ve alıştırmalarda güvenilir bir kaynak olarak kullanılabilir.
3. Sınıf Matematik Kitabı Zihinden Çıkarma İşlemi Metni Etkinlik Cevapları
3. Sınıf Matematik Kitabı Sayfa 66-67
3. Sınıf Matematik EKOYAY Yayınları Ders Kitabı Sayfa 67 Cevapları
1. Aşağıda verilen çıkarma işlemlerini yapınız.
Cevap:
a) 97 – 60 = 37
b) 85 – 40 = 45
c) 700 – 60 = 640
ç) 800 – 80 = 720
2. Okulumuzda düzenlenen yabancı dil kurslarına 97 öğrenci müracaat etti. 70 öğrenci İngilizce kursuna, diğerleri Almanca kursuna kayıt yaptırdı. Almanca kursuna kayıt yaptıran kaç öğrenci vardır? Zihinden hesaplayınız.
Cevap:
97 – 70 = 27
100 – 70 = 30 olarak zihinden yapılır.
70 tane öğrenci Almanca kursuna kayıt yaptırmıştır.
3. Veteriner Sermin Hanım geçen ay 100 hayvanı tedavi etti. Bu ay tedavi ettiği hayvan sayısı ise geçen aydan 20 azdı. Buna göre Sermin Hanım, bu ay kaç hayvanı tedavi etmiştir? Zihinden hesaplayınız.
3. Sınıf Matematik KitabıZihinden Çıkarma İşlemi Metni Etkinlik Cevapları Sayfa 62, 63, 64, 65
“3. Sınıf Matematik Ders Kitabı Kitabı 62-63-64-65. Sayfa Cevapları”, öğrencilerin zihinden çıkarma işlemini hızlı ve doğru yapma becerilerini geliştirmeye yöneliktir. Bu sayfalardaki etkinlikler, sayıların basamak değerlerini kullanarak işlem yapmayı kolaylaştırır ve matematiksel düşünmeyi güçlendirir.
“3. Sınıf Matematik Kitabı Sayfa 62-63-64-65 EKOYAY Yayınları”
“İlkokul 3. Sınıf Matematik Kitabı EKOYAY Yayınları Cevapları” ve “3. Sınıf Matematik Kitabı 1. Ünite Zihinden Çıkarma İşlemi Metni Etkinlik Cevapları”, öğrencilerin soruları adım adım çözmesine yardımcı olur. Ayrıca “3. Sınıf Matematik Kitabı Sayfa 62, 63, 64, 65 Cevapları”, ders tekrarı ve alıştırmalarda güvenilir bir kaynak olarak kullanılabilir.
3. Sınıf Matematik Kitabı Zihinden Çıkarma İşlemi Metni Etkinlik Cevapları
3. Sınıf Matematik Kitabı Sayfa 62-63-64-65
Etkinlik Yapalım
“3. Sınıf Matematik Kitabı Sayfa 62-65 EKOYAY Yayınları”
3. Sınıf Matematik EKOYAY Yayınları Ders Kitabı Sayfa 65 Cevapları
1. Aşağıda verilen çıkarma işlemlerini yapınız.
Cevap:
a) 243 – 121 = 122
b) 628 – 435 = 193
c) 824 – 607 = 217
ç) 526 – 278 = 248
d) 560 – 148 = 412
e) 705 – 612 = 93
2. Aşağıdaki çıkarma işlemlerini yapınız. İşlemleri sonuçlarıyla eşleştiriniz.
Cevap:
“3. Sınıf Matematik EKOYAY Yayınları Ders Kitabı Sayfa 65 Cevapları”
3. Aşağıdaki çıkarma işlemlerini yapınız. İşlem sonucu doğru olanlara “D”, yanlış olanlara “Y” yazınız.
Cevap:
a) (Doğru)289 – 164 = 125
b) (Yanlış) 835 – 621 =314 = 214
c) (Yanlış) 335 – 143 =182 = 192
ç) (Doğru) 445 – 324 = 121
d) (Doğru) 313 – 173 = 140
e) (Doğru) 565 -313 =152 = 252
4. Bir pazarcı, 520 kilogram domatesin 478 kilogramını sattı. Pazarcının kaç kilogram domatesi kaldı?
3. Sınıf Matematik KitabıToplama İşleminde Toplananların Yerleri Metni Etkinlik Cevapları Sayfa 60, 61
“3. Sınıf Matematik Ders Kitabı Kitabı 60-61. Sayfa Cevapları”, öğrencilerin toplama işleminde toplanan sayıların yerlerini doğru kullanma becerilerini geliştirmeye yöneliktir. Bu sayfalardaki etkinlikler, sayıların basamak değerlerine dikkat ederek doğru sonuçlar elde etmeyi kolaylaştırır.
“3. Sınıf Matematik Kitabı Sayfa 60-61 EKOYAY Yayınları”
“İlkokul 3. Sınıf Matematik Kitabı EKOYAY Yayınları Cevapları” ve “3. Sınıf Matematik Kitabı 1. Ünite Toplama İşleminde Toplananların Yerleri Metni Etkinlik Cevapları”, soruları adım adım çözerek öğrencilerin konuyu pekiştirmesini sağlar. Ayrıca “3. Sınıf Matematik Kitabı Sayfa 60, 61 Cevapları”, ders tekrarında ve alıştırmalarda güvenilir bir rehber olarak kullanılabilir.
3. Sınıf Matematik Kitabı Toplama İşleminde Toplananların Yerleri Metni Etkinlik Cevapları
3. Sınıf Matematik Kitabı Sayfa 60-61
1. Aşağıdaki toplama işlemlerini yapınız. İşlemlerin sonuçlarını karşılaştırınız.
Cevap:
“3. Sınıf Matematik Kitabı Sayfa 60-61 EKOYAY Yayınları”
2. Aşağıdaki işlemleri yapınız. İşlemlerin sonuçlarını karşılaştırınız.
3. Sınıf Matematik KitabıToplama İşlemi Metni Etkinlik Cevapları Sayfa 54, 55, 56, 57, 58, 59
“3. Sınıf Matematik Ders Kitabı Kitabı 54-55-56-57-58-59. Sayfa Cevapları”, öğrencilerin toplama işlemini doğru ve hızlı yapma becerilerini geliştirmeye yöneliktir. Bu sayfalardaki etkinlikler, sayıların toplanmasını ve günlük yaşamda kullanılmasını kolaylaştırır, matematiksel düşünme yeteneklerini güçlendirir.
“3. Sınıf Matematik Kitabı Sayfa 54-55-56-57-58-59 EKOYAY Yayınları”
“İlkokul 3. Sınıf Matematik Kitabı EKOYAY Yayınları Cevapları” ve “3. Sınıf Matematik Kitabı 1. Ünite Toplama İşlemi Metni Etkinlik Cevapları”, öğrencilerin soruları adım adım çözmesine yardımcı olur. Ayrıca “3. Sınıf Matematik Kitabı Sayfa 54, 55, 56, 57, 58, 59 Cevapları”, ders tekrarı ve alıştırmalarda güvenilir bir rehber olarak kullanılabilir.
3. Sınıf Matematik Kitabı Toplama İşlemi Metni Etkinlik Cevapları
3. Sınıf Matematik Kitabı Sayfa 54-55-56-57-58-59
3/A ve 3/B sınıfları arasında yapılan futbol maçını 3/A sınıfından 21, 3/B sınıfından 18 kişi birlikte izledi.
Soru : Maçı izleyen toplam taraftar sayısını nasıl bulabiliriz?
Cevap: Toplama işlemi yaparak bulabiliriz.
Soru : Taraftar sayısını bulmak için toplama işlemi yapalım.
Cevap: 21 + 18 = 39
3. Sınıf Matematik EKOYAY Yayınları Ders Kitabı Sayfa 55 Cevapları
Etkinlik Yapalım
215 ve 364 sayılarının toplamını onluk taban bloklarını kullanarak bulalım.
Sayıları modelleyelim.
Modelde kullandığımız yüzlükleri, onlukları ve birlikleri bir araya getirelim.
Kaç tane yüzlük, onluk ve birlik elde ettik?
Cevap: 5 Yüzlük, 7 Onluk, 9 Birlik
Oluşturduğumuz sayıyı söyleyelim.
Cevap: 579
215 + 364 işleminin sonucu nedir?
Cevap: 579
3. Sınıf Matematik EKOYAY Yayınları Ders Kitabı Sayfa 59 Cevapları
Konu Değerlendirme
1. Aşağıdaki toplama işlemlerini yapınız.
Cevap:
371 + 403 = 774
842 + 142 = 984
356 + 302 = 658
562 + 405 = 967
2. Aşağıdaki toplama işlemlerini yapınız. İşlemleri sonuçlarıyla eşleştiriniz.
Cevap:
157 + 248 = 405
564 + 225 = 789
326 + 245 = 571
427 + 346 = 773
3. Aşağıdaki toplama işlemlerini yapınız. İşlem sonuçları aynı olanları aynı renge boyayınız.
Cevap:
263 + 305 + 1216 = 1.785
518 + 246 + 1306 = 2.070
624 + 125 + 106 = 855
510 + 206 + 1786 = 2.502
4. Bir yardım kermesine birinci gün 245, ikinci gün 285 kişi katıldı. Kermese iki günde toplam kaç kişinin katıldığını bulunuz.
3. Sınıf Matematik KitabıRomen Rakamları Metni Etkinlik Cevapları Sayfa 51, 52, 53
“3. Sınıf Matematik Ders Kitabı Kitabı 51-52-53. Sayfa Cevapları”, öğrencilerin Romen rakamlarını öğrenmelerine ve sayıları farklı bir şekilde ifade etmelerine yardımcı olur. Bu sayfalardaki etkinlikler, rakamların okunmasını ve yazılmasını kolaylaştırır, matematiksel düşünme becerilerini geliştirir.
“3. Sınıf Matematik Kitabı Sayfa 51-52-53 EKOYAY Yayınları”
“İlkokul 3. Sınıf Matematik Kitabı EKOYAY Yayınları Cevapları” ve “3. Sınıf Matematik Kitabı 1. Ünite Romen Rakamları Metni Etkinlik Cevapları”, öğrencilerin soruları adım adım çözmesini sağlar. Ayrıca “3. Sınıf Matematik Kitabı Sayfa 51, 52, 53 Cevapları”, ders tekrarında ve alıştırmalarda güvenilir bir kaynak olarak kullanılabilir.
3. Sınıf Matematik Kitabı Romen Rakamları Metni Etkinlik Cevapları
3. Sınıf Matematik Kitabı Sayfa 51-52-53
1. Aşağıdaki vagonlara verilmeyen sayıları yazınız.
Cevap:
4-IV
5-V
6-VI
7-VII
8-VIII
9-IX
10-X
2. Aşağıdaki sayıları Romen rakamları ile yazınız.
Cevap:
a) 7 = VII
c) 5 = V
b) 9 = IX
ç) 8 = VIII
3. Aşağıdaki Romen rakamlarını sayılar ile yazınız.
Cevap:
a) VIII =
c) XV = b) XI =
ç) XIV =
4. Aşağıdaki Romen rakamlarından hangisi, 5 kibrit çöpü ile yazılamaz? İşaretleyiniz.
Cevap:
XVII
5. 15 sayısını Romen rakamı ile yazmak istersek en az kaç tane kibrit çöpü kullanırız? İşaretleyiniz.
Cevap:
XV = 4
6. Aşağıda verilen sayı örüntülerinde boş bırakılan yerlere uygun Romen rakamlarını yazınız.
3. Sınıf Matematik KitabıTek ve Çift Sayılar Metni Etkinlik Cevapları Sayfa 46, 47, 48, 49, 50
“3. Sınıf Matematik Ders Kitabı Kitabı 46-47-48-49-50. Sayfa Cevapları”, öğrencilerin tek ve çift sayıları tanıma ve ayırt etme becerilerini geliştirmeye yöneliktir. Bu sayfalardaki etkinlikler, sayıların özelliklerini anlamayı kolaylaştırır ve öğrencilerin matematiksel düşünme yeteneklerini destekler.
“3. Sınıf Matematik Kitabı Sayfa 46-47-48-49-50 EKOYAY Yayınları”
“İlkokul 3. Sınıf Matematik Kitabı EKOYAY Yayınları Cevapları” ve “3. Sınıf Matematik Kitabı 1. Ünite Tek ve Çift Sayılar Metni Etkinlik Cevapları”, öğrencilerin soruları adım adım çözmesine yardımcı olur. Ayrıca “3. Sınıf Matematik Kitabı Sayfa 46, 47, 48, 49, 50 Cevapları”, ders tekrarı ve alıştırmalarda güvenilir bir rehber olarak kullanılabilir.
3. Sınıf Matematik Kitabı Tek ve Çift Sayılar Metni Etkinlik Cevapları
3. Sınıf Matematik Kitabı Sayfa 46-47-48-49-50
Soru : Yukarıdaki konuşmada geçen tek ve çift ifadelerini başka nerelerde kullanıyorsunuz? Örnekler veriniz.
Cevap:
Günümüzde çiftlere ayakkabı, kulak, göz gibi konulara örnek verebiliriz.
Günümüzde teklere ; bardak, pencere, ev, insan gibi konulara örnek verebiliriz.
Soru : Çift sayıların birler basamağında hangi rakamlar vardır?
Cevap:
2 – 4 – 6 – 8
3. Sınıf Matematik EKOYAY Yayınları Ders Kitabı Sayfa 47 Cevapları
Soru : Tek sayıların birler basamağında hangi rakamlar vardır?
Cevap:
1 – 3 – 5 – 7 – 9
3. Sınıf Matematik EKOYAY Yayınları Ders Kitabı Sayfa 50 Cevapları
Konu Değerlendirme
1. Aşağıdaki birimküpleri sayınız. Sayıların tek mi, çift mi olduğunu altlarına yazınız.
Cevap:
“3. Sınıf Matematik Kitabı Sayfa 46-47-50 EKOYAY Yayınları”
2. Aşağıdaki doğal sayılardan çift olanları işaretleyiniz.
Cevap:
184 = Çift
125 = Tek
326 = Çift
861 = Tek
3. Aşağıdaki doğal sayılardan tek olanları işaretleyiniz.
Cevap:
261 ve 583
4. Aşağıdaki toplama işlemlerinden sonucu çift sayı olanlara “Ç”, tek sayı olanlara “T” yazınız.
Cevap:
a) 61 + 83 = 144 = Çift
b) 24 + 46 = 70 = Çift
c) 72 + 82 = 154 = Çift
ç) 10 + 91 = 101 = Tek
d) 65 + 74 = 139 = Tek
e) 19 + 85 = 104 = Çift
5. Aşağıda modellemelere göre işlemlerin sonucunun tek veya çift olup olmadığını yazınız.
Cevap:
“3. Sınıf Matematik Ders Kitabı Sayfa 46-47-50 Cevapları”
3. Sınıf Matematik KitabıSayı Örüntüsü Metni Etkinlik Cevapları Sayfa 43, 44, 45
“3. Sınıf Matematik Ders Kitabı Kitabı 43-44-45. Sayfa Cevapları”, öğrencilerin sayı örüntülerini tanıma ve tamamlama becerilerini geliştirmeye yöneliktir. Bu sayfalardaki etkinlikler, sayıların belirli bir düzen içinde ilerlemesini anlamayı kolaylaştırır ve mantıklı düşünme yeteneklerini destekler.
“3. Sınıf Matematik Kitabı Sayfa 43-44-45 EKOYAY Yayınları”
“İlkokul 3. Sınıf Matematik Kitabı EKOYAY Yayınları Cevapları” ve “3. Sınıf Matematik Kitabı 1. Ünite Sayı Örüntüsü Metni Etkinlik Cevapları”, öğrencilerin soruları adım adım çözmesini sağlar. Ayrıca “3. Sınıf Matematik Kitabı Sayfa 43, 44, 45 Cevapları”, ders tekrarı ve alıştırmalarda güvenilir bir rehber olarak kullanılabilir.
3. Sınıf Matematik Kitabı Sayı Örüntüsü Metni Etkinlik Cevapları
3. Sınıf Matematik Kitabı Sayfa 43-44-45
Soru : Resimdeki tuğlalar sıralanırken her aşamaya kaç tuğla konmuştur?
Cevap:
Her aşamada 1’er tuğla eklenmiştir.
Soru : Tuğla sayıları arasında nasıl bir ilişki vardır?
Cevap:
1’er bir sayı örüntüsü vardır.
3. Sınıf Matematik EKOYAY Yayınları Ders Kitabı Sayfa 45 Cevapları
Konu Değerlendirme
1. Aşağıdaki örüntüyü inceleyip örüntüdeki ilişkiyi belirleyiniz. Örüntünün 5, 6 ve 7. adımlarında kullanılacak çubuk sayısını bulunuz.
3. Sınıf Matematik KitabıYüzlük Tabloda Altışar, Yedişer, Sekizer ve Dokuzar İleriye Doğru Ritmik Sayma Metni Etkinlik Cevapları Sayfa 37, 38, 39, 40, 41, 42
“3. Sınıf Matematik Ders Kitabı Kitabı 37-38-39-40-41-42. Sayfa Cevapları”, öğrencilerin yüzlük tabloda altışar, yedişer, sekizer ve dokuzar ileriye doğru ritmik sayma becerilerini geliştirmeye yöneliktir. Bu sayfalardaki etkinlikler, sayıların düzenini kavramayı kolaylaştırır ve öğrencilerin matematiksel düşünme yeteneklerini güçlendirir.
“3. Sınıf Matematik Kitabı Sayfa 37-38-39-40-41-42 EKOYAY Yayınları”
“İlkokul 3. Sınıf Matematik Kitabı EKOYAY Yayınları Cevapları” ve “3. Sınıf Matematik Kitabı 1. Ünite Yüzlük Tabloda Altışar, Yedişer, Sekizer ve Dokuzar İleriye Doğru Ritmik Sayma Metni Etkinlik Cevapları”, öğrencilerin soruları adım adım çözmesine yardımcı olur. Ayrıca “3. Sınıf Matematik Kitabı Sayfa 37, 38, 39, 40, 41, 42 Cevapları”, ders tekrarı ve pratik için güvenilir bir kaynak sağlar.
3. Sınıf Matematik Kitabı Yüzlük Tabloda Altışar, Yedişer, Sekizer ve Dokuzar İleriye Doğru Ritmik Sayma Metni Etkinlik Cevapları
3. Sınıf Matematik Kitabı Sayfa 37-38-39-40-41-42
Soru : Aşağıdaki yüzlük tabloda sayılar altışar ritmik sayılarak boyanmıştır. Bu boyalı sayılardan oluşan örüntüyü çiçeklerin içine yazınız.