2. Sınıf Türkçe Kitabı Sayfa 86-87-88-89-90-91 BİLİM ve KÜLTÜR Yayınları

2. Sınıf Türkçe Kitabı Dünya ve Çocuk Metni Etkinlik Cevapları Sayfa 86, 87, 88, 89, 90, 91


2. Sınıf Türkçe Kitabı Dünya ve Çocuk Metni Etkinlik Cevapları


2. Sınıf Türkçe Kitabı Sayfa 86-87-88-89-90-91


“2. Sınıf Türkçe Kitabı Sayfa 86-87-88-89-90-91 BİLİM ve KÜLTÜR Yayınları”

Soru : Getirdiğiniz görselleri sınıf panosuna asıp inceleyiniz. 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı ile ilgili duygu ve düşüncelerinizi arkadaşlarınızla paylaşınız.


Kısa Cevap : “23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı ile ilgili duygu ve düşüncelerinizi arkadaşlarınızla paylaşınız.” ile ilgili kısa cevabı için tıklayınız.

Uzun Cevap :

23 Nisan’ı çok seviyorum. Mustafa Kemal Atatürk’ün bize hediye ettiği bir bayram. Türkiye Büyük Millet Meclisi açılırken Mustafa Kemal Atatürk bu güzel günü bize hediye etmiş. 23 Nisan’da oyunlar oynar gösteriler yapar ve çok eğleniriz.


2. Sınıf Türkçe BİLİM ve KÜLTÜR Yayınları Ders Kitabı Sayfa 87 Cevapları


1. ETKİNLİK 


Soru :  a. Metinde geçen aşağıdaki kelimelerin size hatırlattıklarını yazınız.


Cevap :

dünya : Dünya ülkeleri, dünyadaki çocukları.

çocuk : Daha bakıma muhtaç olan insan.

bayram : bir yılda veya belirli bir şekilde tekrar eden önemli bir olayı kutlamak için olan özel olan gün.

Türkiye : Bizim güzel vatanımız.


Soru : b. Metinde geçen aşağıdaki kelimeleri kullanarak birer cümle yazınız.


Cevap :

dünya : Dünya, Güneş etrafındaki dönüşünü 365 günde tamamlar.

çocuk : Çocuklar, gelecek nesillerin yetişkinleridir.

bayram : Bayramı kutlamak için, büyükannemin yanına gidecektik..

Türkiye : Türkiye’de doğduğum için, çok mutluyum.


2. Sınıf Türkçe BİLİM ve KÜLTÜR Yayınları Ders Kitabı Sayfa 88 Cevapları


2. ETKİNLİK 


Soru : Aşağıdaki soruları şiire göre cevaplayınız. 


1. Türkiye hangi özelliğiyle dünyanın tek ülkesiymiş?


Cevap : Çocuklara bayram veren tek ülke Türkiye’dir.


2. “Siyah, beyaz, sarı olsun,” derken şair kimlerden bahsetmiş?


Cevap : Siyah, beyaz, sarı olsun derken şair insanların ten renginden bahsetmiştir.


3. Şair kimlerin neşemize ortak olmasını istemiş?


Cevap : Şair bütün çocukların neşemize ortak olmasını istemiş.


3. ETKİNLİK 


Soru : Aşağıdaki kelimelerin zıt anlamlılarını şiirden bulup karşılarına yazınız. Bu kelimeleri birer cümlede kullanınız.


siyah = beyaz

Cümlem : Resmini kullanmak için siyah ve beyaz boyayı karıştırarak gri boya elde etti.

kapalı = açık

Cümlem : Kapalı hediye kutusunun acele ile açtı.

düşman = dost

Cümlem : Düşman dost ayırt etmeden herkese ön yargısız yaklaşmaya karar verdi.


2. Sınıf Türkçe BİLİM ve KÜLTÜR Yayınları Ders Kitabı Sayfa 89 Cevapları


4. ETKİNLİK 


Soru : Verilen ipuçlarından yararlanarak aşağıdaki görsellere uygun zıt anlamlı kelimeleri yazınız.


Cevap :

“2. Sınıf Türkçe Kitabı Sayfa 86-87-88-89-90-91 BİLİM ve KÜLTÜR Yayınları”

2. Sınıf Türkçe BİLİM ve KÜLTÜR Yayınları Ders Kitabı Sayfa 90 Cevapları


5. ETKİNLİK 


Soru : a. Aşağıya 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı ile ilgili bir şiir yazınız.


Kısa Cevap : “Aşağıya 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı ile ilgili bir şiir yazınız.” ile ilgili kısa cevabı için tıklayınız.

Uzun Cevap :

23 Nisan gününde

Atamız önemli bir günde

Hediye etti bize bu bayramı

Tüm dünyada bir tek çocuk bayramı

23 Nisan gününde

Ay yıldızlı bayrağımız

Şehitlerin kanıyla sulanmış

Elimizde, sallıyoruz göklere

23 Nisan gününde

Atatürk düşmanlardan temizledi

Emanet etti bu cennet vatanı

Özgürlüğümüzü verdi

23 Nisan gününde


2. Sınıf Türkçe BİLİM ve KÜLTÜR Yayınları Ders Kitabı Sayfa 91 Cevapları


6. ETKİNLİK 


Soru : Önceki etkinlikte yazdığınız şiiri arkadaşlarınıza okurken nelere dikkat ettiniz? Aşağıdaki davranışlardan uyguladıklarınızı işaretleyiniz.


Cevap : Önceki etkinlikte yazdığım şiiri arkadaşlarıma okurken , noktalama işaretlerine ve duygu ile okumaya dikkat ettim.

Önceki etkinlikte yazdığım şiiri arkadaşlarıma okurken , duygularımı katarak okumaya çok dikkat ettim. Şiirdeki noktalama işaretlerine de dikkat etmeye çalıştım. Heyecanlanmadan okumaya dikkat ettim.

Satırları parmağımla takip ettim.
(X) Şiiri ezbere okudum.
(X)Acele etmeden, anlaşılır hızda okuma yaptım.
(X)Kelimeleri doğru telaffuz etmeye özen gösterdim.
(X)Vurgu ve tonlamaya dikkat ettim.
(X)Arkadaşlarımın duyabileceği bir ses tonu kullandım.
(X)Sesimi gereksiz yere alçaltıp yükseltmedim.
(X)Noktalama işaretlerine dikkat ettim, doğru yerlerde nefes aldım.
(X)Beden dilimi uygun şekilde kullandım.
(X)Dinleyicilerle göz teması kurdum.


SONRAKİ METNE HAZIRLIK


Soru : Karagöz ve Hacivat hakkında araştırma yapınız. Sınıfa Karagöz ve Hacivat resimleri getiriniz.


Kısa Cevap : “Karagöz ve Hacivat hakkında araştırma yapınız. Sınıfa Karagöz ve Hacivat resimleri getiriniz.” ile ilgili kısa cevabı için tıklayınız.

Uzun Cevap :

Karagöz ve Hacivat geleneksel Türk tiyatrosunun başlıca türlerinden birisidir. Karagöz ve Hacivat taklit ve konuşmaya dayalıdır. Perdede oynanan bir gölge oyunudur. Karagöz öğrenim görmemiştir ve zekidir. Hacivat ise eğitim görmüş ve gösteriş meraklısıdır.


“2. Sınıf Türkçe BİLİM ve KÜLTÜR Yayınları Ders Kitabı Sayfa 86-87-88-89-90-91 Cevapları”

“2. Sınıf Türkçe Kitabı Sayfa 86-87-88-89-90-91 BİLİM ve KÜLTÜR Yayınları” konusunu videolu bir şekilde izleyebilir ve dinleyebilirsiniz.




 

Our Score

2. Sınıf Türkçe Kitabı Sayfa 79-80-81 BİLİM ve KÜLTÜR Yayınları

2. Sınıf Türkçe Kitabı Kardan Adamın Şarkısı Metni Etkinlik Cevapları Sayfa 79, 80, 81


2. Sınıf Türkçe Kitabı Kardan Adamın Şarkısı Metni Etkinlik Cevapları


2. Sınıf Türkçe Kitabı Sayfa 79-80-81


“2. Sınıf Türkçe Kitabı Sayfa 79-80-81 BİLİM ve KÜLTÜR Yayınları”

KARDAN ADAMIN ŞARKISI

(…) En hareketli ve cıvıl cıvıl mevsim bahardı. Baharın sesi her yerde duyulurdu. Bazen cıvıldayan bir kuş, bazen vızıldayan bir arıydı bu ses. Bazen de kış uykusundan uyanıp homurdanan huysuz bir ayı ya da bahçesini tırmıklayan bir tavşan…


“2. Sınıf Türkçe Kitabı Sayfa 79-80-81 BİLİM ve KÜLTÜR Yayınları”

Yaz da pek farklı değildi. Sokaklar insanlarla dolar, ormandaki canlılar gölge arardı. Sonbaharda önce yapraklar sararırdı, sonra rüzgâr savururdu onları her yere. Bastıkça “haşır huşur” diye ses çıkarırdı kuru yapraklar. Ta ki temizlik görevlisi gelip yaprakları süpürene kadar. Temizlik görevlisinin süpürgesi de en az yapraklar kadar gevezeydi. “Haş huş” diye şarkı söylerdi süpürge, temizlik görevlisi onu salladıkça.


2. Sınıf Türkçe BİLİM ve KÜLTÜR Yayınları Ders Kitabı Sayfa 80 Cevapları


Kışınsa tüm doğa sessizliğe bürünürdü. Ne çayırlarda fındığını “kıtır kıtır” kemiren bir sincabın ne de ağacı “tak tak” oyan bir ağaçkakanın sesi duyulurdu. Kışın yalnız ayılar ve kaplumbağalar değil, sanki tüm doğa uyurdu. Etrafta ne birbirini kovalayan tül kanatlı helikopter böcekleri ne rengârenk kelebekler ne de “vız vız” uçuşan arılar olurdu.

Kışın bu sessizlik, kar yağana kadar sürerdi. Kar yağınca doğanın sessizliği bozulurdu. Atkısını takan, paltosunu ve şapkasını giyen çocuklar fırlardı dışarıya, oyun oynamaya. O kış da yine bol bol kar yağdı. Çocuklar sımsıkı giyinip çıktılar dışarıya. Ayşe, Ömer, Ali, Suna, Tuna… Neşeli kahkahalarla önce kartopu oynadılar. Karda dolaşıp yuvarlandılar. Sonra da kızakla kaydılar.

Sıra gelmişti kardan adam yapmaya. Karları top top yuvarladılar. Kocaman da bir baş yaptılar ona. İki kömür göz, bir de upuzun havuç burun. Suna, eski püskü atkısını da getirmişti yanında. Sımsıkı bağladılar atkıyı kardan adamın boynuna.


2. Sınıf Türkçe BİLİM ve KÜLTÜR Yayınları Ders Kitabı Sayfa 81 Cevapları


Kardan adam çocukları çok sevdi:
— Ne neşeli çocuklar bunlar, dedi.
Çocuklar, kardan adamın karşısına geçip bir de şarkı söylediler. (…)

Akşama doğru çocuklar, kardan adama el sallayıp evlerine gittiler. Her yer yine sessizliğe büründü. Kardan adamın canı çok sıkıldı. Ofladı kardan adam, pufladı… Gece ilerledikçe kendini iyice yalnız hissetti. Sonra da başladı çocuklardan duyduğu şarkıyı mırıldanmaya:

“Kar yağıyor lapa lapa,
Kar, oyundur çocuklara…”

Söyledikçe neşelendi, neşelendikçe söyledi. Kardan adamın şarkısıyla tüm doğa şenlendi. (…)

Koray Avcı ÇAKMAN
Masal Rüzgârı
(Kısaltılmıştır.)


“2. Sınıf Türkçe Kitabı Sayfa 79-80-81 BİLİM ve KÜLTÜR Yayınları” konusunu videolu bir şekilde izleyebilir ve dinleyebilirsiniz.




 

Our Score

2. Sınıf Türkçe Kitabı Sayfa 65-68-69-70-71-72-73 BİLİM ve KÜLTÜR Yayınları

2. Sınıf Türkçe Kitabı Güneş Uykuda Metni Etkinlik Cevapları Sayfa 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73


2. Sınıf Türkçe Kitabı Güneş Uykuda Metni Etkinlik Cevapları


2. Sınıf Türkçe Kitabı Sayfa 65-68-69-70-71-72-73


“2. Sınıf Türkçe Kitabı Sayfa 65-68-69-70-71-72-73 BİLİM ve KÜLTÜR Yayınları”

1. Gökyüzü ile ilgili gözlemlerinizi arkadaşlarınızla paylaşınız. 


Kısa Cevap : “Gökyüzü ile ilgili gözlemlerinizi arkadaşlarınızla paylaşınız.” ile ilgili kısa cevabı için tıklayınız.

Uzun Cevap :

Gündüzleri gökyüzüne baktığım zaman masmavi bir gök görmekteyim. Güneş sapsarı bir şekilde parıldıyor. Beyaz bulutlar etrafta dolaşıyor. Yağmurlu günde ise bu beyaz bulutlar simsiyah olabiliyor. Akşam gökyüzüne baktığımda ise simsiyahtır. Beyaz yıldızlar gökte parıldıyor ve Ay’ı görüyorum.


2. Metnin görsellerini inceleyip konusunu tahmin ediniz. 


Cevap : Güneş çok yorgun gözüküyor. Sanırım uyuyacak bu uyku sırasında hayvanların başına gelenleri anlatıyor.


2. Sınıf Türkçe BİLİM ve KÜLTÜR Yayınları Ders Kitabı Sayfa 68 Cevapları


1. ETKİNLİK 


Soru : Güneş kelimesinin size hatırlattıklarını yazınız.


Kısa Cevap “Güneş kelimesinin size hatırlattıklarını yazınız.” ile ilgili kısa cevabı için tıklayınız.

Uzun Cevap :

Güneş bana kocaman bir yıldızı hatırlatıyor. Gökyüzüne baktığım zaman parıl parlayan bu yıldız gördükçe beni mutlu ediyor. Güneşin doğuşunu ve batışını izletmekte çok heyecan verici.


2. ETKİNLİK 


Soru : Metinde geçen aşağıdaki kelimeleri kullanarak birer cümle yazınız. Bu kelimeleri kullanarak bir konuşma yapınız.


Cevap :

gece = Gündüz yapmadığı ödevini gece tamamlaması gerekiyordu.

gündüz = Gündüz işleri için dışarı çıkacaktı.

sabah = Sabah dersine geç kalmıştı.

akşam = Akşam eve gelmediği için herkesi meraklandırdı.

gökyüzü = Çimlerin üstüne uzanıp gökyüzünü seyretmeyi çok seviyordu.

Konuşma:

Fatih tableti ile gece gece oynadığı için geç uyudu. Yarın dersi olduğundan habersizdi. Uyandığında hemen gökyüzüne baktı. Parıl parıl parıldayan güneşi görünce dersini hatırladı. Fatih sabah dersine geç kalmıştı. Gündüz onun için çok verimsiz geçmişti. Çünkü çok uykusuzdu. Eve gelince akşama kadar uyudu. Bir daha geceleri tabletle oynamayacağına kendi kendine söz verdi.


2. Sınıf Türkçe BİLİM ve KÜLTÜR Yayınları Ders Kitabı Sayfa 69 Cevapları


3. ETKİNLİK 


Soru : Aşağıdaki cümleleri metindeki olayların oluş sırasına göre numaralandırınız.


Cevap :

2…  Top oynamak, ip atlamak, dilediği kadar uyumak istiyordu.
3… Etrafa saçtığı ışığı alıp çantasına koydu.
1… Güneş’in canı çok sıkılıyordu.
5.. Okula giderken üşüyen bir çocuk Güneş’e seslendi.
4.. Her yer kapkaranlık oldu.
6… Üşüyen çocuğu görünce Güneş, kendinden çok utandı.


4. ETKİNLİK 


Soru :  Aşağıdaki cümleleri metne uygun ifadelerle tamamlayınız. 


Cevap :

Güneş’in canı çok sıkılıyordu çünkü ; artık başka bir şeyler yapmak istiyordu. Top oynamak, ip atlamak, dilediği kadar uyumak istiyordu.

Güneş, kendisinden çok utandı çünkü  ; okula giden bir çocuk güneş olmadığı için elleri, yüzü, kulakları soğuktan buz gibi olmuştu.

Her yer kapkaranlık olmuştu çünkü ; Güneş etrafı saçtı parıl parıl ışığı çantasına koydu.

Dünyadaki insanlar çok sevindiler çünkü ; Güneş çantasına koyduğu ışınlarını tekrar yaymaya karar verdi.


2. Sınıf Türkçe BİLİM ve KÜLTÜR Yayınları Ders Kitabı Sayfa 70 Cevapları


5. ETKİNLİK 


Soru : Aşağıdaki görsellerden yararlanarak verilen kelimelerin zıt anlamlılarını örnekteki gibi yazınız.


Cevap :

uyumak – uyanmak

çürük – sağlam

giriş –  çıkış

aydınlık – karanlık

kapalı – açık

gündüz – gece


2. Sınıf Türkçe BİLİM ve KÜLTÜR Yayınları Ders Kitabı Sayfa 71 Cevapları


6. ETKİNLİK 


Soru : a. Aşağıdaki hava durumu sembollerini anlamlarıyla eşleştiriniz.


Cevap :

“2. Sınıf Türkçe Kitabı Sayfa 65-68-69-70-71-72-73 BİLİM ve KÜLTÜR Yayınları”

Soru : b. Siz de aşağıya karlı havayı ifade eden farklı bir işaret çiziniz.


Cevap :

“2. Sınıf Türkçe BİLİM ve KÜLTÜR Yayınları Ders Kitabı Sayfa 70 Cevapları”

2. Sınıf Türkçe BİLİM ve KÜLTÜR Yayınları Ders Kitabı Sayfa 72 Cevapları


7. ETKİNLİK 


Soru :  a. Aşağıda ön ve arka yüzleri görülen kartpostalı inceleyiniz. Kartpostalda nerelerde büyük harf kullanıldığını belirleyiniz.


Cevap :

Özel isimlerde, cümle başında  ve özel günlerde büyük harfler kullanılmıştır.


Soru : b. Kartpostala göre aşağıdaki açıklamalardan doğru olanları işaretleyiniz.


Cevap :

Kartı yazmaya hitap ifadesiyle başlarız. D

Mesajımızı kısaca, açık ve anlaşılır olarak yazarız. D

Adımızı, soyadımızı yazarak kartın yazımını tamamlarız. D

Büyük harf ve noktalama işaretlerini uygun yerlerde kullanırız. D

Harfler, kelimeler ve cümleler arasında uygun boşluklar bırakırız. D


2. Sınıf Türkçe BİLİM ve KÜLTÜR Yayınları Ders Kitabı Sayfa 73 Cevapları


8. ETKİNLİK 


Soru : Aşağıdaki yönergeleri sırasıyla uygulayarak siz de bir kartpostal hazırlayınız.


Cevap :

Bu etkinliği yönergeleri takip ederek evinizde yapmanız gerekmektedir.


SONRAKİ METNE HAZIRLIK


Soru : Sonbahar geldiğinde doğada hangi değişikliklerin gerçekleştiğini araştırınız.


Kısa Cevap : “Sonbahar geldiğinde doğada hangi değişikliklerin gerçekleştiğini araştırınız.” ile ilgili kısa cevabı için tıklayınız.

Uzun Cevap :

Sonbahar geldiğinde havalar yavaş yavaş soğumaya başlar. Gündüzler kısalır, geceler uzar. Güneş geç doğal erken batar. Artık daha uzun ve kalın kıyafetler giymeye başlarız.

Yapraklar kahverengi sarı renklerine dönerler ve etrafta yapraklar düşer. Ağaçlar yapraklarını döker. Göçmen kuşlar havalar soğuduğu için daha sıcak bölgelere göç etmeye başlarlar. Sonbaharda artık mandalina  portakal ve elma görmeye başlar.


“2. Sınıf Türkçe Kitabı Sayfa 65-68-69-70-71-72-73 BİLİM ve KÜLTÜR Yayınları” konusunu videolu bir şekilde izleyebilir ve dinleyebilirsiniz.




 

Our Score

2. Sınıf Türkçe Kitabı Sayfa 46-47-48 BİLİM ve KÜLTÜR Yayınları

2. Sınıf Türkçe Kitabı 1. Ünite Neler Öğrendik Etkinlik Cevapları Sayfa 46, 47, 48


2. Sınıf Türkçe Kitabı 1. Ünite Neler Öğrendik Etkinlik Cevapları


2. Sınıf Türkçe Kitabı Sayfa 46-47-48


“2. Sınıf Türkçe Kitabı Sayfa 46-47-48 BİLİM ve KÜLTÜR Yayınları”

A. Aşağıdaki metni noktalama işaretlerine dikkat ederek okuyunuz.


ÇİFTÇİ İLE ÇOCUKLARI

Koşun durmadan çalışın, didinin;
Topraklar altındır çalışanlara.
Çok hasta olan zengin bir çiftçi,
Çocuklarını çağırttı, dedi ki onlara:
“Tarlaları satmaya kalkmayasınız sakın.
Ecdadımızdan kaldı bize onlar.
İçinde büyük bir hazine yatar.
Yerini bilemem, kendiniz bulun çıkarın.
Bir parçacık gayretle hakkından gelirsiniz;
O hazine sayesinde de yükselirsiniz.
Kazın, çapalayın, sürün, belleyin, tarayın;
El değmedik yerini bırakmayın.”
Sarıldılar kazmaya çocuklar.
Sürüldü, çapalandı tarlanın dört bir yanı;
Mahsul pek bol oldu harman zamanı.
Ne hazine ne de bir şey; tecrübeli ihtiyar
Sade şunu anlatmak istemişti:
Dünyada en büyük hazine işti.

Orhan Veli KANIK
La Fontaine’in (La Fonten) Masalları


2. Sınıf Türkçe BİLİM ve KÜLTÜR Yayınları Ders Kitabı Sayfa 47 Cevapları


B. Aşağıdaki soruları metne göre cevaplayınız. 


1. Metnin varlık kadrosu kimlerden oluşmaktadır? 


Cevap : Zengin çiftçi, zengin çiftçinin çocukları.


2. Metnin konusu nedir? 


Cevap : Metnin konusu: İnsanın çabalayarak çalışmasını en büyük hazine olduğunu anlatmaktadır.


C. Aşağıdaki açıklamalardan doğru olanların başına “D”, yanlış olanların başına “Y” yazınız.


Cevap :

(Y) 1. Alfabemizde 28 harf vardır.
(D) 2. Kelimeler, sözlüklerde alfabetik sıraya göre sıralanır.
(D) 3. Hikâye, gerçek veya tasarlanmış olayları anlatan düzyazı türüdür.
(Y) 4. Yer adlarında geçen mahalle, cadde, sokak gibi kelimelerin ilk harfi küçük yazılır.
(D) 5. Millî ve dinî bayramların adları büyük harfle başlar.
(Y) 6. Belirli bir tarih bildiren ay ve gün adları küçük harfle başlar.


Ç. Alfabemizdeki harflerden eksik bırakılanları alfabetik sıraya göre noktalı yerlere yazınız.


Cevap :

“2. Sınıf Türkçe Kitabı Sayfa 46-47-48 BİLİM ve KÜLTÜR Yayınları”

2. Sınıf Türkçe BİLİM ve KÜLTÜR Yayınları Ders Kitabı Sayfa 48 Cevapları


D. Aşağıdaki cümleleri uygun noktalama işaretlerini kullanarak tamamlayınız.


Cevap : 1. Dün gece seni rüyamda gördüm.

2. 18 Mayıs’ta doğum günümü kutladık.

3. Tuna 2. sınıfa gidiyor

4. Eyvah! Okula geç kaldım.

5. Erol domates fidelerini suladın mı?


E. Aşağıdaki soruların doğru cevaplarını işaretleyiniz. 


1. Kitabınızda bulunan metinleri sayfa numaralarıyla liste hâlinde görebileceğiniz bölüm aşağıdakilerden hangisidir?


A) İçindekiler B) Kaynakça C) Sözlük


2. Aşağıdaki cümlelerden hangisinde yazım yanlışı yoktur?


A) Komşumuz fatma teyze ile selamlaştık.
B) Aslı, annesine gecikeceğini haber verdi.
C) Köpeğim tarçın ile parkta dolaştık.


F. Aşağıdaki kelimelerden zıt anlamlı olanları eşleştiriniz. Noktalı yere, eşleştiremediğiniz kelimenin zıt anlamlısını yazınız.


Cevap :

Dost : Düşman

Zor : Kolay

Tok : Aç

Kötü : İyi


SONRAKİ METNE HAZIRLIK


Soru : Sınıfa, mevsimlerle ilgili görseller getiriniz.


Kısa Cevap : “Sınıfa, mevsimlerle ilgili görseller getiriniz.” ile ilgili kısa cevabı için tıklayınız.

Uzun Cevap :

“2. Sınıf Türkçe BİLİM ve KÜLTÜR Yayınları Ders Kitabı Sayfa 46-47-48 Cevapları”

“2. Sınıf Türkçe Kitabı Sayfa 46-47-48 BİLİM ve KÜLTÜR Yayınları” konusunu videolu bir şekilde izleyebilir ve dinleyebilirsiniz.




 

Our Score
error: Content is protected !!