4. Sınıf Matematik Kitabı Sayfa 102-103-104 Sevgi Yayınları

4. Sınıf Matematik Kitabı Matematiksel İfadelerin Eşitliği Metni Cevapları Sayfa 102, 103, 104


3. Sınıf Matematik Kitabı Matematiksel İfadelerin Eşitliği Metni Cevapları


4. Sınıf Matematik Kitabı Sayfa 102-103-104


Resimdeki kumbaralar boştur. Yasin kumbarasına 12 TL, Gülten ise kumbarasına 15 TL atacaktır.

Soru : Kumbaralara atılan paraların miktarlarının eşit olması için Yasin, kumbarasına kaç Türk lirası daha atmalıdır?


Cevap :

  • 12 + ? = 15
  • ? = 15 – 12
  • ? = 3 lira atması gereklidir.

ETKİNLİK


Araç ve Gereç: Birimküpler

Sınıfınızı iki gruba ayırınız.
Gruplar, 30’dan küçük ve birbirinden farklı iki doğal sayı belirlesinler.
Her grup belirlenen sayılardan birini birimküplerle modellesin.
Gruplar modelledikleri sayıların eşit olması için modellerinin
– Hangisinden kaç tane birimküp çıkarılması,
– Hangisine kaç tane birimküp eklenmesi,
– Hangisinden kaç tane birimküp alınıp diğer modele eklenmesi gerektiğini belirlesin.


Cevap :

Bu etkinliği sınıf içerisinde arkadaşlarınızla birlikte yapmanız gerekmektedir.


4. Sınıf Matematik Sevgi Yayınları Ders Kitabı Sayfa 104 Cevapları


Soru : Aşağıda, aralarında eşitlik durumu olmayan matematiksel ifadeler verilmiştir. Bu matematiksel ifadelerin eşit olması için yapılması gereken işlemleri belirleyiniz. Belirlediğiniz işlemleri yaparak matematiksel ifadelerin eşitliğini sağlayınız.


Cevap :

“4. Sınıf Matematik Kitabı Sayfa 102-103-104 Sevgi Yayınları”


 

Our Score

4. Sınıf Matematik Kitabı Sayfa 100-101 Sevgi Yayınları

4. Sınıf Matematik Kitabı Bir Eşitlikteki Verilmeyen Değeri Bulma Metni Cevapları Sayfa 100, 101


3. Sınıf Matematik Kitabı Bir Eşitlikteki Verilmeyen Değeri Bulma Metni Cevapları


4. Sınıf Matematik Kitabı Sayfa 100-101


Soru : Yukarıda modellenen eşitliğin doğru olması için boş tabağa kaç tane çilek konulmalıdır?


Cevap :

  • 6 + ? = 10
  • ? = 10 – 6
  • ? = 4

Soru : Boş tabağa konulması gereken çileklerin sayısını nasıl bulabileceğinizi açıklayınız.


Cevap :

  • İlk değer ile sonuç değerini birbirinden çıkarmamız gerekir.

ETKİNLİK


Araç ve Gereç: Sayma çubukları

4 x 3 = 5 + ? eşitliğini sayma çubukları ile modelleyiniz.


Cevap :

  • 12 = 5 + ?
  • 12 – 5 = ?
  • 7 = ?

Eşitliğin sağlanması için “?” yerine kaç tane sayma çubuğu koymanız gerektiğini belirleyiniz.


Cevap : 7 sayısı gelmelidir.


Belirlediğiniz sayma çubuğu sayısını eşitlikteki “?” yerine yazınız. Eşitliğin her iki tarafındaki işlemleri yapınız. Eşitliğin sağlanıp sağlanmadığını söyleyiniz.


Cevap :

  • Eşitliği sağlamaktadır.
  • 12 = 5 + ?
  • 12 – 5 = ?
  • 7 = ?

4. Sınıf Matematik Sevgi Yayınları Ders Kitabı Sayfa 101 Cevapları


Soru : Aşağıdaki eşitliklerin sağlanması için ▲ ve ■ yerine yazılması gereken sayıları bulunuz.


Cevap :

“4. Sınıf Matematik Kitabı Sayfa 100-101 Sevgi Yayınları”


 

Our Score

4. Sınıf Matematik Kitabı Sayfa 97-98-99 Sevgi Yayınları

4. Sınıf Matematik Kitabı Problem Çözme ve Problem Kurma Metni Cevapları Sayfa 97, 98, 99


3. Sınıf Matematik Kitabı Problem Çözme ve Problem Kurma Metni Cevapları


4. Sınıf Matematik Kitabı Sayfa 97-98-99


Sevim Hanım, fiyatı 48 TL olan tişörtlerden 2 tane ve fiyatları aynı olan gömleklerden 3 tane aldı. 

Soru : Satıcıya 303 TL ödedi. Bir gömleğin fiyatı kaç Türk lirasıdır?


Cevap :

  • 48 × 2 = 96
  • 303 – 96= 207
  • 207 ÷ 3=69 lira

4. Sınıf Matematik Sevgi Yayınları Ders Kitabı Sayfa 99 Cevapları


Soru : Yandaki verilenlerden yararlanarak bir problem kuralım.

Üç tenekenin her birinde 20 L zeytinyağı vardır. Bu tenekelerdeki yağlar 2 L’lik kaplara boşaltıldı. Bu iş için kaç tane 2 L’lik kap kullanılmıştır?

Bu problemi siz defterinize çözünüz.


Cevap :

  • 20 ÷ 2 = 10 tane kap kullanılır.

Soru : Aşağıdaki problemleri defterinize çözünüz.


1. Bir düğün salonu 360 kişiliktir. Bu salondaki her masanın etrafında 8 sandalye bulunduğuna göre masa sayısı kaçtır?


Cevap :

  • 360 ÷ 8 = 45

2. Bir okul kantininde 186 kutu süt vardı. Kutu sütlerin yarısı pazartesi günü satıldı. Salı günü 45, çarşamba günü de geriye kalan sütler satıldı. Çarşamba günü kaç kutu süt satılmıştır?


Cevap :

  • 186 ÷ 2 = 93 pazartesi satıldı.
  • 93 – 45 = 48 salı günü satıldı.

3. Bir okulun düzenlediği müze gezisine 177 öğrenci katıldı. 1 minibüse 9 öğrenci bindi. Geriye kalan öğrenciler de her birinde 14 öğrenci olan minibüslerle taşındı. Müze gezisinde kaç tane minibüs kullanılmıştır?


Cevap :

  • 177 – 9 = 168 1. minibüs
  • 168 ÷ 14 = 12 minibüs
  • 12 + 1 = 13 tane minibüs kullanılmıştır.

4. Bir lunaparktaki dönme dolabın her kabininde 4 kişilik koltuklar vardır. Dönme dolap 45 kişi ile hareket ettiğinde 3 kabinde üçer kişi, diğer kabinlerde ise dörder kişi vardı. Bu dönme dolabın kaç kabininde dörder kişi vardı?


Cevap :

  • 3 x 3 = 9 kişi
  • 45 – 9 = 36
  • 36 ÷ 4 = 9 tane vardır.

5. Yandaki verilerden yararlanarak bir problem kurunuz. Kurduğunuz problemi defterinize çözünüz.


“4. Sınıf Matematik Kitabı Sayfa 97-98-99 Sevgi Yayınları”

Problem :

Mehmet Bey’in cebinde 32 lirası vardır. 24 liraya sucuk aldı. Geri kalan parasıyla 8 tane yumurta alır. Buna göre yumurtaların tanesi kaç liradır?

Çözüm :

  • 32 – 24 = 8 lira
  • 8 ÷ 8 = 1 liradır.


 

Our Score

4. Sınıf Matematik Kitabı Sayfa 94-95-96 Sevgi Yayınları

4. Sınıf Matematik Kitabı Çarpma ve Bölme İşlemleri Arasındaki İlişki Metni Cevapları Sayfa 94, 95, 96


3. Sınıf Matematik Kitabı Çarpma ve Bölme İşlemleri Arasındaki İlişki Metni Cevapları


4. Sınıf Matematik Kitabı Sayfa 94-95-96


Bir kolide bulunan 12 kutu salçanın toplam satış fiyatı 180 TL’dir.

Soru : Bir kutu salçanın satış fiyatını nasıl bulabileceğinizi söyleyiniz.


Cevap :

  • 180 ÷ 12 = 15

ETKİNLİK


Sınıfınızı iki gruba ayırınız.
Her grup iki basamaklı ikişer doğal sayı belirlesin. Bu sayıları kullanarak çarpma işlemi yapsın.
Her grup çarpma işlemindeki çarpımı ve çarpanlardan birini diğer gruba söylesin. Diğer çarpanı bulmasını istesin.
Gruplar verilmeyen çarpanları bulsun. Verilmeyen çarpanı bulurken izledikleri yolları açıklasınlar.


Cevap :

Bu etkinliği sınıf arkadaşlarınızla yapınız.


4. Sınıf Matematik Sevgi Yayınları Ders Kitabı Sayfa 96 Cevapları


Soru : Bir giysi mağazasına, toplam fiyatı 576 TL olan aynı model tişörtlerden 12 tane alındı. Tişörtlerin her biri en az kaç Türk lirasına satılırsa zarar edilmez?


Cevap :

  • 576÷12 = 48 TL

Soru : Bir bahçeden toplanan 144 kg elma, 4 aile tarafından eşit olarak paylaşıldı. Her aileye kaçar kilogram elma düşmüştür?


Cevap :

  • 144 ÷ 4 = 36

Soru : Çorap atölyesinde bir günde 864 çift çorap üretildi. Üretilen çoraplar her birinde eşit sayıda çorap olan 72 kutuya konuldu. Bir kutuya kaç çift çorap konulmuştur?


Cevap :

  • 864 ÷ 72 = 12

Soru : Bir zeytin üreticisi, topladığı zeytinlerden 946 L zeytinyağı elde etti. Elde ettiği zeytinyağını her biri eşit miktarda yağ alan 39 tenekeye doldurdu. Geriye 10 L zeytinyağı arttı. Bir tenekeye kaç litre zeytinyağı konulmuştur?


Cevap :

  • 946 – 10 = 936
  • 936 ÷ 39 = 24 L

Soru : Aşağıdaki çarpma işlemlerinde verilmeyen çarpanları bulunuz.


Cevap :

  • 432 ÷ 12 = 36
  • 396 ÷ 6 = 66
  • 511 ÷ 73 = 7
  • 756 ÷ 54 = 14

Soru : Aşağıdaki bölme işlemlerinde verilmeyenleri bulunuz.


Cevap :

  • 5 x 26 = 130
  • 422 – 2 = 420 ÷ 35 = 12
  • 867 – 3 = 864 ÷ 16 = 54
  • 63 x 9 = 567 + 4 = 571


 

Our Score

4. Sınıf Matematik Kitabı Sayfa 91-92-93 Sevgi Yayınları

4. Sınıf Matematik Kitabı Bölme İşleminin Sonucunu Tahmin Etme Metni Cevapları Sayfa 91, 92, 93


3. Sınıf Matematik Kitabı Bölme İşleminin Sonucunu Tahmin Etme Metni Cevapları


4. Sınıf Matematik Kitabı Sayfa 91-92-93


Pasta ustaları, her pasta için 12 yumurta kullanmaktadır. Ustaların pasta yapımında kullanacağı 144 yumurtası vardır. Bu yumurtalarla kaç pasta yapabileceklerini şöyle tahmin ediyorlar: 144 ve 12’yi en yakın onluğa yuvarlarsak 140 ÷ 10 işlemini elde ederiz. Öyleyse 144 yumurta ile tahminen 14 pasta yapabiliriz.

Soru : Ustaların tahmini hakkındaki düşüncenizi açıklayınız.


Cevap :

  • Ustalar tahmini olarak yumurtalardan kaç tane pasta yapabileceklerini söylemektedirler.
  • İşlemi en yakın oluğa yuvarlayarak yapabiliriz.
  • 140 ÷ 10 = 14 olarak işlemi yapabiliriz.

ETKİNLİK


Araç ve Gereç: Sayma çubukları, plastik tabaklar

96 sayma çubuğu ve 8 plastik tabağı öğretmen masasının üzerine koyunuz.
96 sayma çubuğunu 8 plastik tabağa eşit olarak paylaştırdığınızda her tabağa kaç sayma çubuğu düşeceğini tahmin ediniz. Tahmininizi not ediniz.
Tahminde bulunurken izlediğiniz yolu açıklayınız. 96 sayma çubuğunu 8 tabağa eşit sayıda paylaştırınız. Yaptığınız işlemin matematik cümlesini yazınız. Tahmininiz ile işlemin sonucunu karşılaştırınız.


Cevap :

  • Tahmini = 100 ÷ 10 = 10
  • Sonuç = 96 ÷ 8 = 12
  • Fark 2’dir.

4. Sınıf Matematik Sevgi Yayınları Ders Kitabı Sayfa 93 Cevapları


Soru : Aşağıdaki ürünlerin toplam fiyatları altlarına yazılmıştır. Bu ürünlerin birer tanesinin fiyatını tahmin ediniz. Sonra bölme işlemleri yaparak bulduğunuz sonuçlarla tahminlerinizi karşılaştırınız.


Cevap :

“4. Sınıf Matematik Kitabı Sayfa 91-92-93 Sevgi Yayınları”

Soru : Aşağıdaki bölme işlemlerinin sonuçlarını tahmin ediniz. Sonra işlemleri yaparak bulduğunuz sonuçlarla tahminlerinizi karşılaştırınız.


Cevap :

“4. Sınıf Matematik Sevgi Yayınları Ders Kitabı Sayfa 91-92-93 Cevapları”


 

Our Score

4. Sınıf Matematik Kitabı Sayfa 89-90 Sevgi Yayınları

4. Sınıf Matematik Kitabı Zihinden Bölme İşlemi Metni Cevapları Sayfa 89, 90


3. Sınıf Matematik Kitabı Zihinden Bölme İşlemi Metni Cevapları


4. Sınıf Matematik Kitabı Sayfa 89-90


Kağan Bey, fiyatı 900 TL olan takım elbiseyi 10 ay eşit miktarda para ödemek üzere taksitle aldı.

Soru : Kağan Bey, taksitlerini düzenli ödeyerek borcunu 10 ayda bitirdi. Kağan Bey’in her ay ödediği para miktarını zihinden nasıl bulabileceğinizi açıklayınız.


Cevap :

  • 900 ÷ 10 = 90
  • 9 ÷ 1 = 9 = 900
  • 9’u 1’e böleriz. Ardından 2 tane sıfır ekleriz.

ETKİNLİK


Araç ve Gereç: Fasulyeler
Sınıfınızı iki gruba ayırınız.
Gruplardan biri, 30 tane fasulyeyi her birinde eşit sayıda fasulye olacak şekilde 10 gruba ayırsın. Her grupta kaç tane fasulye olduğunu belirlesin.
Diğer grup, 40 tane fasulyeyi her birinde eşit sayıda fasulye olacak şekilde 10 gruba ayırsın. Her grupta kaç tane fasulye olduğunu belirlesin.
Gruplar yaptıkları modellemelere ait matematik cümlelerini yazsın. Matematik cümlelerindeki bölünen ile bölümü karşılaştırsın. Bu sayılar arasındaki ilişkiyi açıklasın.
Sınıfça yazdığınız işlemleri zihinden nasıl yapabileceğinizi belirleyiniz.


Cevap :

Bu etkinliği sınıf içerisinde arkadaşlarınızla birlikte yapmanız gerekmektedir.


4. Sınıf Matematik Sevgi Yayınları Ders Kitabı Sayfa 90 Cevapları


Soru : Aşağıdaki bölme işlemlerinin sonuçları kutularda verilmiştir. Bu işlemleri zihinden yapınız, kutulardaki sonuçları ile eşleyiniz.


Cevap :

“4. Sınıf Matematik Kitabı Sayfa 89-90 Sevgi Yayınları”


 

Our Score

4. Sınıf Matematik Kitabı Sayfa 83-84-85-86-87-88 Sevgi Yayınları

4. Sınıf Matematik Kitabı En Çok Dört Basamaklı Doğal Sayılarla Bölme İşlemi Metni Cevapları Sayfa 83, 84, 85, 86, 87, 88


3. Sınıf Matematik Kitabı En Çok Dört Basamaklı Doğal Sayılarla Bölme İşlemi Metni Cevapları


4. Sınıf Matematik Kitabı Sayfa 83-84-85-86-87-88


“Yukarıdaki iki yumurta kolisinin her birinde 30 yumurta vardır. İki kolideki yumurtalar, her biri 4 yumurta alan kaplara konulacaktır.

Soru : Bu iş için, kaç tane 4’lü yumurta kabına ihtiyaç vardır?” problemini çözmek için nasıl bir yol izlemeniz gerektiğini açıklayınız.


Cevap :

  • Bölme işlemi ve çarpma işlemi yapılması gerekir.
  • 30 x 2 = 60
  • 60 ÷ 4 = 15 tane 4’lü yumurta kabına ihtiyaç vardır

ETKİNLİK


Soru : Aşağıdaki bölme işlemlerini yapınız.


Cevap :

  • 48 ÷ 4 = 12
  • 72 ÷ 4 =18
  • 96 ÷ 6 = 16

Bu işlemlerin hangilerinde bölünenin onlar basamağındaki rakam, bölene eşit veya büyüktür?


Cevap : Hepsi büyüktür.


Belirlediğiniz bu işlemlerin bölünen ve bölümlerinin basamak sayıları arasındaki ilişkiyi açıklayınız.


Cevap : Bölünene ve bölümlerin hepsi iki basamaklıdır. Bölünen, bölümden büyüktür.


Bu işlemlerin hangisinde bölünenin onlar basamağındaki rakam, bölendeki rakamdan küçüktür?


Cevap : Bölünenin onlar basamağındaki rakamlardan hiçbiri bölendeki rakamlardan küçük değildir.


Belirlediğiniz bu işlemin bölünen ve bölümünün basamak sayıları arasındaki ilişkiyi açıklayınız.


Cevap : Bölünen ve bölüm iki basamaklı sayılardır.


4. Sınıf Matematik Sevgi Yayınları Ders Kitabı Sayfa 88 Cevapları


Soru : Aşağıdaki bölme işlemlerinde, bölümün kaç basamaklı olacağını işlem yapmadan belirleyiniz. Bölme işlemlerini kutulardaki ifadelerle eşleyiniz. Sonra işlemleri yaparak eşleştirmelerinizin doğru olup olmadığını kontrol ediniz.


Cevap :

“4. Sınıf Matematik Kitabı Sayfa 83-84-85-86-87-88 Sevgi Yayınları”


 

Our Score

4. Sınıf Matematik Kitabı Sayfa 80-81-82 Sevgi Yayınları

4. Sınıf Matematik Kitabı Problem Çözme ve Problem Kurma Metni Cevapları Sayfa 80, 81, 82


3. Sınıf Matematik Kitabı Problem Çözme ve Problem Kurma Metni Cevapları


4. Sınıf Matematik Kitabı Sayfa 80-81-82


Soru : Aşağıdaki problemleri defterinize çözünüz.


1. Mustafa 12 yaşındadır. Annesinin yaşı, Mustafa’nın yaşının 3 katından 7 yaş fazladır. Mustafa’nın annesi kaç yaşındadır?


Cevap :

  • (3 x 12) + 7 = 36 + 7 = 43 yaşındadır.

2. Zeliha’nın 2 pul defterinde toplam 598 pul vardır. Defterlerden biri 32 sayfa ve her sayfada 12 pul olduğuna göre diğer defterde kaç pul vardır?


Cevap :

  • 32 x 12 = 384
  • 589 – 384 = 214 pul vardır.

3. Ahmet Bey, fiyatları 764 TL olan takım elbiselerden 2 tane aldı. Satıcıya 1 600 TL veren Ahmet Bey, kaç Türk lirası para üstü almıştır?


Cevap :

  • 764 x 2 = 1528
  • 1600 – 1528 = 72 TL para üstü almıştır.

4. Bir okul kantininde her birinde 24 silgi bulunan kutulardan 8 kutu vardı. Silgilerin 14’ü pazartesi, 23’ü salı ve 17’si de çarşamba günü satıldı. Kantinde kaç tane silgi kalmıştır?


Cevap :

  • 24 x 8 = 192 silgi
  • 14 + 23 + 17 = 54 silgi satılmış
  • 192 – 54 = 138 silgi kalmıştır.

5. Selim, bayramdaki geçit törenine hazırlanmak için arkadaşları ile yürüyüş provaları yapmaktadır. Öğrenciler sıralandığında Selim bulunduğu sıranın en sağındadır.

Selim’in önünde 5 sıra, arkasında 6 sıra ve sol tarafında 3 kişi vardır. Yürüyüşe katılan öğrenci sayısı kaçtır?


Cevap :

  • 1 + 5 + 6 = 12 sıra var
  • 12 x 4 = 48 öğrenci

“4. Sınıf Matematik Kitabı Sayfa 80-81-82 Sevgi Yayınları”

6. Yandaki verilerden yararlanarak içinde çarpma işlemi de olan bir problem kurunuz. Kurduğunuz problemi defterinize çözünüz.


Problem : Ailemle gittiğimiz bir kafede 1 çikolatalı 1 meyveli pasta 5 sütlaç ve 5 kahve siparişi verdik. Toplam kaç TL hesap öderiz?

Çözüm :

  • 68 + 68 = 136 TL
  • 5 x 5 = 25
  • 5 x 5 = 25
  • 136 + 25 + 25 = 186 TL


 

Our Score

4. Sınıf Matematik Kitabı Sayfa 78-79 Sevgi Yayınları

4. Sınıf Matematik Kitabı Çarpma İşleminin Sonucunu Tahmin Etme Metni Cevapları Sayfa 78, 79


3. Sınıf Matematik Kitabı Çarpma İşleminin Sonucunu Tahmin Etme Metni Cevapları


4. Sınıf Matematik Kitabı Sayfa 78-79


İş yerlerine servis yapan bir yemek firması her birinde 48 kg pirinç olan çuvallardan 8 tane aldı.

Soru : Bu firmanın aldığı pirinçlerin toplam kaç kilogram olduğunu nasıl tahmin edebileceğimizi açıklayınız.


Cevap :

  • Sonuç : 48 x 8 = 384
  • Tahmin : 50 x 10 = 500
  • 116 aralarında var olan fark.

ETKİNLİK


Biri bir, diğeri iki basamaklı birer doğal sayı belirleyiniz.
Belirlediğiniz sayıların çarpımını tahmin ediniz.
Belirlediğiniz sayılarla çarpma işlemi yapınız. Bulduğunuz çarpım ile tahmininizi karşılaştırınız.
Yaptığınız çalışmaları açıklayınız.
Çalışmaların doğruluğuna sınıfça karar veriniz.


Cevap :

  • 8 x 10  = 80
  • 15 x 10 = 150

4. Sınıf Matematik Sevgi Yayınları Ders Kitabı Sayfa 79 Cevapları


Soru : Aşağıdaki işlemlerin sonuçlarını tahmin ediniz. Sonra işlemleri yaparak bulduğunuz sonuçlar ile tahminlerinizi karşılaştırınız.


Cevap :

“4. Sınıf Matematik Kitabı Sayfa 78-79 Sevgi Yayınları”


 

Our Score

4. Sınıf Matematik Kitabı Sayfa 76-77 Sevgi Yayınları

4. Sınıf Matematik Kitabı Zihinden Çarpma İşlemi Metni Cevapları Sayfa 76, 77


3. Sınıf Matematik Kitabı Zihinden Çarpma İşlemi Metni Cevapları


4. Sınıf Matematik Kitabı Sayfa 76-77


Yukarıdaki makaraların her birinde 100 m uzunluğunda ip vardır. 

Soru : Beş makaradaki iplerin toplam uzunluğunu zihinden nasıl bulabileceğinizi açıklayınız.


Cevap :

  • 5 x 100 = 500
  • İlk olarak 5 ve 1 çarpılır.
  • Sonra sıfırlar eklenerek zihinden işlem yapılır.

ETKİNLİK


Yukarıdaki abaküsleri inceleyiniz.
Bir abaküsün bir sırasında kaç tane boncuk olduğunu söyleyiniz.
Bir abaküsün 7 sırasında toplam kaç boncuk olduğunu zihinden bulunuz.


Cevap : 7 x 10 = 70


İki abaküsün toplam 14 sırasında kaç boncuk olduğunu zihinden bulunuz.


Cevap : 14 x 10 = 140


İki abaküste kaç boncuk olduğunu zihinden bulunuz.
Zihinden işlem yaparken izlediğiniz yolları açıklayınız.
Açıklamaların doğruluğuna sınıfça karar veriniz.


Cevap :

İşlemlerde çarpma işlemleri yapıldıktan sonra işlem sonucuna 0 eklenir.


4. Sınıf Matematik Sevgi Yayınları Ders Kitabı Sayfa 77 Cevapları


Soru : Aşağıdaki işlemleri zihinden yapınız.


Cevap :

  • 3 x 10 = 30
  • 5 x 10 = 50
  • 4 x 100 = 400
  • 2 x 100 = 200
  • 6 x 1 000 = 6 000
  • 8 x 1 000 = 8 000
  • 37 x 10 = 370
  • 75 x 10 = 750
  • 40 x 100 = 4 000
  • 89 x 100 = 8 900
  • 51 x 1 000 = 51 000
  • 80 x 1 000 = 80 000
  • 762 x 10 = 7 620
  • 900 x 10 = 9 000
  • 263 x 100 = 26 300
  • 560 x 100 = 56 000
  • 409 x 1 000 = 409 000
  • 277 x 1 000 = 277 000


 

Our Score
error: Content is protected !!