Ana Sayfa > 8. S─▒n─▒f ─░ngilizce Kitab─▒ > 8. S─▒n─▒f ─░ngilizce Kitab─▒ Sayfa 12-13-14-15-16-17-18 MEB Yay─▒nlar─▒

─░ngilizce ├ľ─čretmeni
├çavu┼č
Konular245
Cevaplar0

Ortaokul 8. S─▒n─▒f ─░ngilizce Kitab─▒ Friendship Metni Etkinlik Cevaplar─▒ Sayfa 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18


8. S─▒n─▒f ─░ngilizce Kitab─▒ Friendship Metni Etkinlik Cevaplar─▒


“8. S─▒n─▒f ─░ngilizce Kitab─▒ Sayfa 12-13-14-15-16-17-18 MEB Yay─▒nlar─▒”


8. S─▒n─▒f ─░ngilizce Kitab─▒ Sayfa 12-13-14-15-16-17-18


Soru : Tick (Ôťô) the activities you like doing with your friends. Share them with your classmates.┬á

Arkada┼člar─▒n─▒zla yapmaktan ho┼čland─▒─č─▒n─▒z aktiviteleri i┼čaretleyin (Ôťô). Bunlar─▒ s─▒n─▒f arkada┼člar─▒n─▒zla payla┼č─▒n.


Activity 1 : Listen to the recording. Circle the correct phrases. 

Etkinlik 1: Kayd─▒ dinleyin. Do─čru ifadeleri daire i├žine al─▒n.


Activity 2 : Suppose that one of your friends invites you to do an activity. Accept or refuse by giving explanations and reasons.

Etkinlik 2 : Arkada┼člar─▒n─▒zdan birinin sizi bir etkinli─če davet etti─čini varsayal─▒m. A├ž─▒klamalar ve nedenler sunarak kabul edin veya reddedin.


Cevap :

“8. S─▒n─▒f ─░ngilizce MEB Yay─▒nlar─▒ Ders Kitab─▒ Sayfa 12 Cevaplar─▒”


8. S─▒n─▒f ─░ngilizce MEB Yay─▒nlar─▒ Ders Kitab─▒ Sayfa 13 Cevaplar─▒


Activity 1 : Match the words/ phrases with their explanations.

Etkinlik 1: Kelimeleri/c├╝mleleri a├ž─▒klamalar─▒yla e┼čle┼čtirin.


Activity 2 : Read the text. How many buddies has Emel got?

Etkinlik 2: Metni okuyun. Emel’in ka├ž arkada┼č─▒ var?


Activity 3 : Read the text again. Complete the sentences with the bold words/ phrases in the text.

Etkinlik 3: Metni tekrar okuyun. C├╝mleleri metindeki kal─▒n kelimelerle/ifadelerle tamamlay─▒n.


Cevap :

“8. S─▒n─▒f ─░ngilizce MEB Yay─▒nlar─▒ Ders Kitab─▒ Sayfa 13 Cevaplar─▒”


8. S─▒n─▒f ─░ngilizce MEB Yay─▒nlar─▒ Ders Kitab─▒ Sayfa 14 Cevaplar─▒


Activity 1 : Study the sentences in the boxes. Work in pairs. Add one more sentence in each box.

Activity 1 :  Make a role play according to the instructions in the cards.

Etkinlik 1: Kutulardaki c├╝mleleri inceleyin. ├çiftler halinde ├žal─▒┼č─▒n. Her kutuya bir c├╝mle daha ekleyin.

Etkinlik 1 : Kartlardaki talimatlara g├Âre bir rol oyunu yap─▒n.


Cevap :

“8. S─▒n─▒f ─░ngilizce MEB Yay─▒nlar─▒ Ders Kitab─▒ Sayfa 14 Cevaplar─▒”


8. S─▒n─▒f ─░ngilizce MEB Yay─▒nlar─▒ Ders Kitab─▒ Sayfa 15 Cevaplar─▒


Activity 1 : Tick (Ôťô) the kind of movies you like watching.

Activity 2  : Listen to the recording. Write the names of invitees and tick ( ) the chart. 

Activity 3 : What kind of movies do you like watching? Explain by giving reasons. Share with your classmates. 

Etkinlik 1: ─░zlemeyi sevdi─činiz film t├╝rlerini i┼čaretleyin (Ôťô).

Etkinlik 2 : Kayd─▒ dinleyin. Davetlilerin adlar─▒n─▒ yaz─▒n ve tabloyu ( ) i┼čaretleyin.┬á

Etkinlik 3: Ne t├╝r filmleri izlemeyi seversiniz? Nedenlerini belirterek a├ž─▒klay─▒n─▒z. S─▒n─▒f arkada┼člar─▒n─▒zla payla┼č─▒n.


Cevap :

“8. S─▒n─▒f ─░ngilizce MEB Yay─▒nlar─▒ Ders Kitab─▒ Sayfa 15 Cevaplar─▒”


8. S─▒n─▒f ─░ngilizce MEB Yay─▒nlar─▒ Ders Kitab─▒ Sayfa 16 Cevaplar─▒


Activity 1 : Where do you want to invite your friends? Tick (Ôťô) the events.

Activity 2  : Read the invitation card. What should Burak bring with him?

Activity 3 : Read the invitation card again. Fill in the table.

Activity 4 : Suppose that you get an invitation card of a book fair. Write a short letter apologizing and giving reasons for not attending to the invitation.

Etkinlik 1: Arkada┼člar─▒n─▒z─▒ nereye davet etmek istersiniz? Olaylar─▒ i┼čaretleyin (Ôťô).

Etkinlik 2 : Davetiyeyi okuyun. Burak yan─▒nda ne getirmeli?

Etkinlik 3 : Davetiyeyi tekrar okuyun. Tabloda doldurunuz.

Etkinlik 4: Bir kitap fuar─▒n─▒n davetiyesini ald─▒─č─▒n─▒z─▒ varsayal─▒m. ├ľz├╝r dileyen ve davete kat─▒lmama nedenlerinizi a├ž─▒klayan k─▒sa bir mektup yaz─▒n.


Cevap :

“8. S─▒n─▒f ─░ngilizce MEB Yay─▒nlar─▒ Ders Kitab─▒ Sayfa 16 Cevaplar─▒”


8. S─▒n─▒f ─░ngilizce MEB Yay─▒nlar─▒ Ders Kitab─▒ Sayfa 17 Cevaplar─▒


Activity 1 : Are you an Internet addicted? Choose the best option for you. Evaluate yourself. Work in pairs. Ask the questions to your pair. Write his/ her answers.

Activity 2  : Share the results in the classroom.

Etkinlik 1: ─░nternet ba─č─▒ml─▒s─▒ m─▒s─▒n─▒z? Sizin i├žin en iyi se├žene─či se├žin. Kendinizi de─čerlendirin. ├çiftler halinde ├žal─▒┼č─▒n. Sorular─▒ e┼činize sorun. Cevaplar─▒n─▒ yaz─▒n.

Etkinlik 2 : Sonu├žlar─▒ s─▒n─▒fta payla┼č─▒n.


Cevap :

“8. S─▒n─▒f ─░ngilizce MEB Yay─▒nlar─▒ Ders Kitab─▒ Sayfa 17 Cevaplar─▒”


8. S─▒n─▒f ─░ngilizce MEB Yay─▒nlar─▒ Ders Kitab─▒ Sayfa 18 Cevaplar─▒


Visual Dictionary : Prepare a visual dictionary by including new vocabulary items from this unit.

S – 1 Self-assessment : How well can you do these things? Tick (Ôťô) the chart.

G├Ârsel S├Âzl├╝k : Bu ├╝niteden yeni kelime ├Â─čelerini ekleyerek g├Ârsel bir s├Âzl├╝k haz─▒rlay─▒n.

S – 1 ├ľz de─čerlendirme : Bunlar─▒ ne kadar iyi yapabiliyorsun? Grafi─či i┼čaretleyin (Ôťô).


Cevap :

Bu k─▒sm─▒ kendinize g├Âre doldurman─▒z gerekmektedir.



 

Our Score
Yorum S─▒rala
Profile Photo
Binba┼č─▒

E-posta adresiniz yay─▒nlanmayacak. Gerekli alanlar * ile i┼čaretlenmi┼člerdir

error: Content is protected !!