Ormanda yaşayan bir hayvanın resmini çiziniz ve çizdiğiniz resmi boyayınız.

3. Sınıf Türkçe Çalışma Kitabı Ormanda yaşayan bir hayvanın resmini çiziniz ve çizdiğiniz resmi boyayınız. konusunu kısaca ele alacağız. 


“Ormanda yaşayan bir hayvanın resmini çiziniz ve çizdiğiniz resmi boyayınız.” ile ilgili kısa cevabı ;


Cevap :

“3. Sınıf Türkçe MEB Yayınları Çalışma Kitabı Sayfa 10 Cevapları”

“Ormanda yaşayan bir hayvanın resmini çiziniz ve çizdiğiniz resmi boyayınız.” ile ilgili uzun cevabı ;


Cevap :

“3. Sınıf Türkçe Çalışma Kitabı Sayfa 10-11-12-13-14-15-16-17-18-19 MEB Yayınları”


 

Our Score

Piknik yapmaya gittiğiniz bir gün yaşadıklarınızı ve çevrenizde gördüklerinizi yazınız.

3. Sınıf Türkçe Çalışma Kitabı Piknik yapmaya gittiğiniz bir gün yaşadıklarınızı ve çevrenizde gördüklerinizi yazınız. konusunu kısaca ele alacağız. 


“Piknik yapmaya gittiğiniz bir gün yaşadıklarınızı ve çevrenizde gördüklerinizi yazınız.” ile ilgili kısa cevabı ;


Cevap :

Piknik yapmaya gittiğim gün gerçekten de ailemle çok eğlendim. Ailemle birlikte yemek pişirdik. Ailemle birlikte çeşitli aktiviteler yaptık.


“Piknik yapmaya gittiğiniz bir gün yaşadıklarınızı ve çevrenizde gördüklerinizi yazınız.” ile ilgili uzun cevabı ;


Cevap :

Piknik yapmaya gittiğim zaman ailemle çok eğlenceli zamanlar geçirdim. Ailemle piknik yaptığımız zaman birlikte güzel bir şekilde sohbet ettim. Voleybol oynadık. Satranç oynadık ve kurabiye yedik.



 

Our Score

Soru işaretinin kullanıldığı cümleler yazınız.

3. Sınıf Türkçe Kitabı Soru işaretinin kullanıldığı cümleler yazınız. konusunu kısaca ele alacağız. 


“Soru işaretinin kullanıldığı cümleler yazınız.” ile ilgili kısa cevabı ;


Cevap :

Ne zaman İstanbul’a varacağız?

Yol 60 dakika sürer mi?

Benim yeşil elbisem nerede?


“Soru işaretinin kullanıldığı cümleler yazınız.” ile ilgili uzun cevabı ;


Cevap :

Bu renk güzel mi?

Hangi kazağı beğendin?

Mavi mi?

O soruyu anladın mı?

Kartonları odaya koydun mu?

Bugün yemek yemeye gidecek miyiz?



 

Our Score

Yüz, Kaz, Bin eş sesli kelimelerle cümleler yazınız.

3. Sınıf Türkçe Kitabı Yüz, Kaz, Bin eş sesli kelimelerle cümleler yazınız. konusunu kısaca ele alacağız. 


“Yüz, Kaz, Bin eş sesli kelimelerle cümleler yazınız.” ile ilgili kısa cevabı ;


Cevap :

yüz: Yüz tane kalem mavi renkte satılıyor.

yüz: Yüzümde bir tane ben var.


kaz: Kazmak için gerekli malzemeleri getirdik.

kaz: Benim en sevdiğim hayvan kazdır.


bin: Bin tane laf söyleyip durdu.

bin: Arabaya binmenin vakti gelmişti.



 

Our Score

Hangi özelliklere sahip arkadaşınızı sınıf başkanı seçmek istersiniz?

3. Sınıf Türkçe Kitabı Hangi özelliklere sahip arkadaşınızı sınıf başkanı seçmek istersiniz? konusunu kısaca ele alacağız. 


“Hangi özelliklere sahip arkadaşınızı sınıf başkanı seçmek istersiniz?” ile ilgili kısa cevabı ;


Cevap :

Ben  çalışkan, dürüst ve adaletli olan bir arkadaşımın sınıf başkanı olmasını isterim.


“Hangi özelliklere sahip arkadaşınızı sınıf başkanı seçmek istersiniz?” ile ilgili uzun cevabı ;


Cevap :

Ben başarılı, özverili, kibar, sorumlu, sabırlı, düşünceli ve çok yönlü bir arkadaşımın sınıf başkanı olmasını isterdim.



 

Our Score

En sevdiğiniz hayvan hangisidir? Nedenleriyle açıklayınız.

3. Sınıf Türkçe Kitabı En sevdiğiniz hayvan hangisidir? Nedenleriyle açıklayınız. konusunu kısaca ele alacağız. 


“En sevdiğiniz hayvan hangisidir? Nedenleriyle açıklayınız.” ile ilgili kısa cevabı ;


Cevap :

Ben her hayvanı çok severim. Ama en çok sevdiğim hayvan kuştur. Kuşlarının tüyleri rengarenk olduğu için ve güzel sesleri olduğu için kuşları severim.


“En sevdiğiniz hayvan hangisidir? Nedenleriyle açıklayınız.” ile ilgili uzun cevabı ;


Cevap :

Benim en çok sevdiğim hayvan köpektir. Köpekleri gerçekten de çok severim. Köpekleri görünce hemen mutlu olurum. Köpekler insanların en güzel dostlarıdır. Köpekler bizleri koruduğu ve çok sevimli oldukları için en sevdiğim hayvandır.



 

Our Score

Hayvanlarla ilgili bir masal anlatınız.

3. Sınıf Türkçe Kitabı Hayvanlarla ilgili bir masal anlatınız. konusunu kısaca ele alacağız. 


“Hayvanlarla ilgili bir masal anlatınız.” ile ilgili kısa cevabı ;


Cevap :

Bir gün bir kuzu varmış. Bu kuzu çok enerjik ve mutluymuş. Bir gün bu kuzu annesi ile otlarken neşeden bir o yana bir bu yana zıplıyormuş. Annesi ise karnını doyurmaya bakıyormuş. Kuzu ise nereye gittiğini anlamadan zıplıyormuş. Kuzu kaybolmuş. Ama gittiği yerler de ayak izini takip etmiş ve annesine ulaşmış.


“Hayvanlarla ilgili bir masal anlatınız.” ile ilgili uzun cevabı ;


Cevap :

Bir gün bir karınca ve çekirge varmış. Bu karınca kış gelmeden elinden geldiğince çocukları ve kendi için yemek topluyormuş. Karınca bu sıcağın ortasında oflayıp puflamadan yemek topluyormuş.

Bir yandan da çocukları da ona yardım ediyormuş. Çekirge ise bunu izliyormuş. Her zaman bu işi erteliyormuş. Bir gün çat kapı kış gelmiş. Çekirge endişelenmeye başlamış. Yemek aramış ama asla yemek bulamamış. Bunu gören karınca onu bilinçlendirip bir dahakine böyle davranmamasını söylemiş. Karınca ona yeminin birazını da paylaşmış.



 

Our Score

Hayvanlara nasıl davranmamız gerektiğini anlatan bir yazı yazınız.

3. Sınıf Türkçe Çalışma Kitabı Aşağıda verilen afişten hareketle, hayvanlara nasıl davranmamız gerektiğini anlatan bir yazı yazınız. konusunu kısaca ele alacağız. 


“Aşağıda verilen afişten hareketle, hayvanlara nasıl davranmamız gerektiğini anlatan bir yazı yazınız.” ile ilgili kısa cevabı ;


Cevap :

Hayvanlara her zaman iyi ve bilinçli bir şekilde davranmamız gerekmektedir. Çünkü hayvanların da bir canı bulunmaktadır. Hayvanlara davrandığımız zaman şefkatli ve iyi kalpli bir birey olmamız gerekmektedir.


“Aşağıda verilen afişten hareketle, hayvanlara nasıl davranmamız gerektiğini anlatan bir yazı yazınız.” ile ilgili uzun cevabı ;


Cevap :

Hayvanlara davranırken asla kötü davranmamamız gerekmektedir.

Hayvanlara davrandığımız zaman onların da her şeyi anladığını ve onların da bir canı olduğunu unutmamamız gerekmektedir. Hayvanların da insanlar gibi şefkate ve iyi bir kalbe ihtiyacı vardır. Hayvanlara azla zarar vermememiz gerekmektedir.



 

Our Score

Sizce artan yiyecekler nasıl değerlendirilebilir?

3. Sınıf Hayat Bilgisi Çalışma Kitabı Sizce artan yiyecekler nasıl değerlendirilebilir? konusunu kısaca ele alacağız. 


“Sizce artan yiyecekler nasıl değerlendirilebilir?” ile ilgili kısa cevabı ;


Cevap :

Bence artan yiyecekler tatlılarda kullanılarak fırınlanarak veya konserve yapılarak değerlendirilmesi israfın önüne geçen artan yiyeceklerin değerlendirilmesi için çok önemlidir.


“Sizce artan yiyecekler nasıl değerlendirilebilir?” ile ilgili uzun cevabı ;


Cevap :

Bence artan yiyeceklerini değerlendirilmesi hem israfını engellemesi hem de ayrı bütçesi açısından çok önemlidir.

Artan ekmeklerin değerlendirilmesi için tatlı yapılması fırınlanarak çorbaların yanında servis edilmesi veya buzluğa koyularak tekrar kullanılması tost yapılması artan ekmek israfının önüne geçecektir.

Aynı şekilde meyve sebzelerin buzlukta saklanması tatlılarda kullanılması artan yiyeceklerin kullanılması açısından en iyi çözümlerden bir tanesidir.

Ancak en önemli etkenlerden bir tanesi sadece ihtiyacımız kadar olan yiyeceklerin temin edilerek kullanılması hem israfın önüne geçecek hem de bizim de çeşitli formüller üretmemize gerek kalmayacak en önemli etken olarak düşünüyorum.



 

Our Score

Ailenizde yiyecek israfını önlemek için neler yapıyorsunuz?

3. Sınıf Hayat Bilgisi Çalışma Kitabı Ailenizde yiyecek israfını önlemek için neler yapıyorsunuz? konusunu kısaca ele alacağız. 


“Ailenizde yiyecek israfını önlemek için neler yapıyorsunuz?” ile ilgili kısa cevabı ;


Cevap :

Ailemizde yiyecek israfını önlemek için başta ekmek israfını önlemek için ekmekten tatlılar yapılır ekmek fırınlanarak çorbada kullanılır veya ekmekler buzlukta saklanarak tekrar kullanılır ve israf engellenir.


“Ailenizde yiyecek israfını önlemek için neler yapıyorsunuz?” ile ilgili uzun cevabı ;


Cevap :

Ailemizde yiyecek israfını engellemek için konserveler tatlılar ve benzeri işlemler uygulanarak israfın önüne geçmeye çalışırız.

Bayatlayan ekmekleri tatlı yaparak ekmekleri fırınlayarak veya tekrar buzluğa koyarak ihtiyaç anında kullanılır ve israfın önüne geçilir.

Yiyecek kısmında israfı engellemek için gene meyve sebzelerin konserve şeklinde saklanması buzluğa atılması veya bunlardan tatlı yapılarak tekrar kullanılması israfın önüne geçmiş olan bir aileye sahibim.



 

Our Score
error: Content is protected !!