Size göre başarılı olmanın yöntemleri nelerdir? Siz başarılı olmak için neler yapıyorsunuz?

8. Sınıf Din Kültürü Kitabı Size göre başarılı olmanın yöntemleri nelerdir? Siz başarılı olmak için neler yapıyorsunuz? konusunu kısaca ele alacağız. 


“Size göre başarılı olmanın yöntemleri nelerdir? Siz başarılı olmak için neler yapıyorsunuz?” ile ilgili kısa cevabı ;


Cevap :

Başarılı olmanın yöntemleri arasında hedef belirlemek, planlı çalışmak, sürekli öğrenmek ve pes etmemek bulunmaktadır. Kişisel olarak başarılı olmak için hedeflerime odaklanıyor, düzenli olarak çalışıyor ve kendimi geliştirmek için çeşitli kaynaklardan faydalanıyorum.


“Size göre başarılı olmanın yöntemleri nelerdir? Siz başarılı olmak için neler yapıyorsunuz?” ile ilgili uzun cevabı ;


Cevap :

Başarılı olmanın yöntemleri kişisel hedeflere ve sektöre göre değişebilir, ancak genel olarak bazı temel ilkeler ve yöntemler şunlardır:

  • Hedef Belirleme: Başarıya ulaşmak için net ve ölçülebilir hedefler koymak önemlidir. Bu hedefler, kişisel ve profesyonel yaşamda odaklanmayı ve ilerlemeyi sağlar.
  • Planlama: Belirlenen hedeflere ulaşmak için detaylı bir plan yapmak gereklidir. Bu plan, hedeflere ulaşmak için gerekli adımları ve zaman çizelgelerini içerir.
  • Sürekli Öğrenme ve Gelişim: Başarı, sürekli öğrenme ve kişisel gelişim gerektirir. Eğitimler, okumalar ve deneyimlerle kendini geliştirmek, başarı şansını artırır.
  • Çalışkanlık ve Kararlılık: Başarı, genellikle azim ve kararlılıkla elde edilir. Düzenli ve disiplinli çalışmak, hedeflere ulaşmanın anahtarıdır.
  • Pes Etmemek: Başarı yolunda karşılaşılan engellere rağmen pes etmemek ve sürekli olarak çaba göstermek önemlidir. Başarısızlıkları öğrenme fırsatı olarak görmek ve ilerlemeye devam etmek gerekir.

Kişisel olarak başarılı olmak için uyguladığım yöntemler şunlardır:

  • Hedeflerimi Belirliyorum: Kısa ve uzun vadeli hedefler belirleyip bu hedeflere ulaşmak için planlı bir şekilde çalışıyorum.
  • Düzenli Çalışıyorum: Çalışma saatlerimi ve görevlerimi organize ederek düzenli bir şekilde çalışıyorum.
  • Kendimi Geliştiriyorum: Eğitimler, kitaplar ve çeşitli kaynaklardan faydalanarak kendimi sürekli olarak geliştiriyorum.
  • Geri Bildirim Alıyorum: Performansımı değerlendirmek ve gelişim alanlarımı belirlemek için geri bildirim alıyorum.
  • Olumlu Düşünüyorum: Zorluklarla karşılaştığımda olumlu bir tutum sergileyerek, çözüm odaklı olmaya çalışıyorum.

Bu yöntemler, hedeflerime ulaşmamı ve başarıya ulaşmamı destekliyor.



 

Our Score

Sizce başarı ve başarısızlık nedir? Bu kavramların kaderle ilişkisi nedir?

8. Sınıf Din Kültürü Kitabı Sizce başarı ve başarısızlık nedir? Bu kavramların kaderle ilişkisi nedir? konusunu kısaca ele alacağız. 


“Sizce başarı ve başarısızlık nedir? Bu kavramların kaderle ilişkisi nedir?” ile ilgili kısa cevabı ;


Cevap :

Başarı, belirlenen hedeflere ulaşmak veya istenen sonuçları elde etmek olarak tanımlanabilirken, başarısızlık bu hedeflere ulaşamamak veya istenen sonuçları elde edememek olarak görülür. Kaderle ilişkisi, başarı ve başarısızlığın bir kısmının Allah’ın takdirine bağlı olduğuna inanan kişilerin, bu kavramları kaderle ilişkilendirmesidir.


“Sizce başarı ve başarısızlık nedir? Bu kavramların kaderle ilişkisi nedir?” ile ilgili uzun cevabı ;


Cevap :

Başarı ve başarısızlık, genellikle kişisel hedeflerinize, toplum standartlarına veya belirli kriterlere ulaşma durumunu ifade eder. Başarı, bir kişinin ya da bir grubun belirlediği hedeflere ulaşması, istenen sonuçları elde etmesi veya genel olarak olumlu bir sonuç elde etmesi anlamına gelir. Başarısızlık ise, bu hedeflere ulaşamamak, istenilen sonuçları elde edememek veya olumsuz bir sonuç yaşamak olarak tanımlanır.

Kaderle ilişkisi ise, başarı ve başarısızlığın bir kısmının kişisel çaba ve kararların ötesinde, belirli bir ilahi plan veya takdire bağlı olduğuna inanan kişiler tarafından farklı şekilde değerlendirilir.

  • Kader ve Başarı: Kader anlayışına göre, insanların yaşamları üzerinde belirli bir ilahi plan veya takdir vardır. Bu bağlamda, başarı ve başarısızlık, kişinin kendi çabalarından bağımsız olarak Allah’ın takdirine bağlı olabilir. Kişiler, kendi çabalarını ve seçimlerini yaparken kaderin belirlediği sonuçlarla karşılaşabilirler.
  • Kader ve Başarısızlık: Aynı şekilde, başarısızlık da kaderin bir parçası olarak görülebilir. İnsanlar, kendi çabalarına rağmen başarısız olabilirler ve bu, kaderin bir sonucu olarak değerlendirilebilir. Kader anlayışına göre, her şeyin bir plan doğrultusunda gerçekleştiği ve başarısızlıkların da bu plana dahil olduğu düşünülür.

Kader anlayışı, kişilerin başarı ve başarısızlıklarını daha geniş bir perspektiften değerlendirmelerine yardımcı olabilir. Ancak, bu anlayış kişisel sorumluluk ve çaba gerekliliğini ortadan kaldırmaz; insanların yine de kendi çabalarını ve seçimlerini yapmaları önemlidir.



 

Our Score

Hayatın sonlu olduğunun bilinmesi insan davranışlarını nasıl etkiler?

8. Sınıf Din Kültürü Kitabı Hayatın sonlu olduğunun bilinmesi insan davranışlarını nasıl etkiler? konusunu kısaca ele alacağız. 


“Hayatın sonlu olduğunun bilinmesi insan davranışlarını nasıl etkiler?” ile ilgili kısa cevabı ;


Cevap :

Hayatın sonlu olduğunu bilmek, insanları daha bilinçli ve sorumlu davranmaya teşvik edebilir. İnsanlar, zamanı ve kaynakları daha değerli görerek, yaşamlarında daha anlamlı ve etkili seçimler yapma eğiliminde olabilirler.


“Hayatın sonlu olduğunun bilinmesi insan davranışlarını nasıl etkiler?” ile ilgili uzun cevabı ;


Cevap :

Hayatın sonlu olduğunun bilinmesi, insanların davranışlarını çeşitli şekillerde etkileyebilir. Bu bilgi, kişilerin yaşamlarını daha anlamlı ve değerli kılma isteğini artırabilir. İnsanlar, hayatlarının sınırlı olduğunun farkında olduklarında, zamanlarını ve kaynaklarını daha dikkatli ve verimli bir şekilde kullanma eğiliminde olabilirler.

  • Önceliklendirme: İnsanlar, hangi şeylerin gerçekten önemli olduğunu daha iyi anlayarak önceliklerini belirleyebilir ve bu doğrultuda hareket edebilirler. Hayatın kısa ve belirsiz olduğunu bilmek, kişileri daha önemli hedeflere ve değerlere odaklanmaya yönlendirebilir.
  • Anı Yaşama: Hayatın sonlu olduğunu bilmek, insanların mevcut anın değerini bilmelerini ve daha fazla anı yaşamalarını teşvik edebilir. Bu, insanların günlük yaşantılarında daha fazla memnuniyet ve mutluluk arayışına yönlendirebilir.
  • Sorumluluk ve İlişkiler: Kişiler, hayatlarının sonlu olduğunu düşündüklerinde, ilişkilerine ve sorumluluklarına daha fazla önem verebilirler. Bu, aile, arkadaşlar ve toplumsal ilişkilerde daha özenli ve dikkatli davranmalarına neden olabilir.
  • Kariyer ve Hedefler: Sonlu yaşam düşüncesi, kişileri kariyerlerinde ve kişisel hedeflerinde daha kararlı ve hedef odaklı hale getirebilir. Kişiler, hayatlarında bir iz bırakmak ve gerçek anlamda bir başarı elde etmek için daha fazla çaba gösterebilirler.

Genel olarak, hayatın sonlu olduğunu bilmek, insanların yaşamlarını daha bilinçli, tatmin edici ve anlamlı bir şekilde yönlendirmelerine yardımcı olabilir.



 

Our Score

Halk arasında “Ömrü bu kadarmış, eceli gelmiş.” gibi ifade ve deyişler nerelerde ve hangi anlamlarda kullanılmaktadır?

8. Sınıf Din Kültürü Kitabı Halk arasında “Ömrü bu kadarmış, eceli gelmiş.” gibi ifade ve deyişler nerelerde ve hangi anlamlarda kullanılmaktadır? konusunu kısaca ele alacağız. 


“Halk arasında “Ömrü bu kadarmış, eceli gelmiş.” gibi ifade ve deyişler nerelerde ve hangi anlamlarda kullanılmaktadır?” ile ilgili kısa cevabı ;


Cevap :

“Ömrü bu kadarmış, eceli gelmiş.” gibi ifadeler, bir kişinin hayatının sona erdiğini veya bir olayın kaçınılmaz bir sonuca ulaştığını belirtmek için kullanılır. Genellikle ölüm veya kaçınılmaz bir olay hakkında konuşurken tercih edilir.


“Halk arasında “Ömrü bu kadarmış, eceli gelmiş.” gibi ifade ve deyişler nerelerde ve hangi anlamlarda kullanılmaktadır?” ile ilgili uzun cevabı ;


Cevap :

“Ömrü bu kadarmış, eceli gelmiş.” gibi ifadeler, genellikle bir kişinin ölümünü veya bir olayın son bulduğunu ifade etmek için kullanılır. Bu deyişler, yaşamın sona erdiğini ve kişinin hayatının belirli bir sürede tamamlandığını belirtir. Ölüm veya kaçınılmaz sonlar hakkında konuşurken bu tür ifadeler, kaderin ve ecelin kaçınılmaz olduğunu vurgulamak için kullanılır.

Bu ifadeler, halk arasında genellikle ölüm veya bir şeyin son bulmasıyla ilgili durumlarda kullanılır. Kişinin yaşam süresinin tamamlandığını ve artık yapacak bir şeyi kalmadığını anlatır. Bu deyişler, kaderin belirlediği zamanın geldiğini ve olayların doğal akışına göre gerçekleştiğini ifade eder. Aynı zamanda, bu tür ifadeler, insanların yaşamlarına ve olaylara dair bir kabul ve teslimiyet duygusunu yansıtabilir.



 

Our Score

“Kimse kimsenin rızkını yiyemez. Herkes kendi rızkını yer.” sözünü arkadaşlarınızla değerlendiriniz.

8. Sınıf Din Kültürü Kitabı “Kimse kimsenin rızkını yiyemez. Herkes kendi rızkını yer.” sözünü arkadaşlarınızla değerlendiriniz. konusunu kısaca ele alacağız. 


““Kimse kimsenin rızkını yiyemez. Herkes kendi rızkını yer.” sözünü arkadaşlarınızla değerlendiriniz.” ile ilgili kısa cevabı ;


Cevap :

“Kimse kimsenin rızkını yiyemez. Herkes kendi rızkını yer.” sözü, her bireyin kendi nasibi kadarını alacağını ve başkalarının rızkını tüketemeyeceğini ifade eder. Bu söz, kader anlayışını ve kişisel sorumluluğu vurgular.


““Kimse kimsenin rızkını yiyemez. Herkes kendi rızkını yer.” sözünü arkadaşlarınızla değerlendiriniz.” ile ilgili uzun cevabı ;


Cevap :

“Kimse kimsenin rızkını yiyemez. Herkes kendi rızkını yer.” sözü, insanların yaşamları boyunca sahip oldukları mal, para ve imkanların kader doğrultusunda belirlendiğini ve başkalarının rızkını alamayacağını ifade eder. Her bireyin kendi nasibine göre yaşadığı ve kendi rızkını aldığına inanılır.

Bu söz, kader anlayışını yansıtır ve insanların kendi çabaları ve kaderleri doğrultusunda yaşamlarını sürdüreceklerini belirtir. Başkalarının sahip olduğu şeylerin veya başarının, bir kişinin rızkını etkilemeyeceğini ifade eder. Bu nedenle, her birey kendi çabaları ve şansı doğrultusunda kendi rızkını elde eder. Ayrıca, bu söz, kıskançlık ve hırs gibi olumsuz duyguların önüne geçilmesine yardımcı olabilir ve kişilerin kendi yollarını çizme ve kendi nasiplerini bekleme anlayışını teşvik eder.



 

Our Score

“Alın teri” ve “çalıştığının karşılığını almak” deyimlerini arkadaşlarınızla yorumlayınız.

8. Sınıf Din Kültürü Kitabı “Alın teri” ve “çalıştığının karşılığını almak” deyimlerini arkadaşlarınızla yorumlayınız. konusunu kısaca ele alacağız. 


““Alın teri” ve “çalıştığının karşılığını almak” deyimlerini arkadaşlarınızla yorumlayınız.” ile ilgili kısa cevabı ;


Cevap :

“Alın teri” deyimi, bir işte harcanan emek ve çabayı ifade ederken, “çalıştığının karşılığını almak” deyimi, yapılan işin meyvelerini görmek anlamına gelir. Her iki deyim de çalışmanın ve emek vermenin sonucunda elde edilen başarıyı ve ödülü vurgular.


““Alın teri” ve “çalıştığının karşılığını almak” deyimlerini arkadaşlarınızla yorumlayınız.” ile ilgili uzun cevabı ;


Cevap :

“Alın teri” deyimi, bir kişinin bir işte gösterdiği çaba, emek ve özveriyi ifade eder. Bu deyim, çalışma sürecinde ortaya çıkan ter ve yorgunluğu simgeler ve yapılan işin değerini vurgular. Alın teri, emeğin ve çabanın sonucunda elde edilen başarıyı daha anlamlı kılar.

“Çalıştığının karşılığını almak” deyimi ise, bir kişinin yaptığı işin ve gösterdiği çabanın ödülünü veya sonucunu elde etmesini ifade eder. Bu deyim, emek verilmeden başarılı olmanın mümkün olmadığını ve çabanın meyvelerini görebilmenin önemli olduğunu belirtir.

Her iki deyim de çalışmanın ve emeğin önemini vurgular. “Alın teri” deyimi, çalışmanın zahmetli ve yorucu olduğunu ifade ederken, “çalıştığının karşılığını almak” deyimi, bu çalışmanın sonucunda elde edilen ödülleri ve başarıyı simgeler. Bu deyimler, çalışmanın ve emek vermenin değerini ve sonucunda elde edilecek başarıları anlatır.



 

Our Score

“Emek olmazsa yemek olmaz.” atasözüyle verilen mesaj nedir?

8. Sınıf Din Kültürü Kitabı “Emek olmazsa yemek olmaz.” atasözüyle verilen mesaj nedir? konusunu kısaca ele alacağız. 


““Emek olmazsa yemek olmaz.” atasözüyle verilen mesaj nedir?” ile ilgili kısa cevabı ;


Cevap :

“Emek olmazsa yemek olmaz.” atasözü, çalışmadan veya çaba göstermeden başarılı olmanın mümkün olmadığını ifade eder. Emek vermeden iyi sonuçlar almak mümkün değildir.


““Emek olmazsa yemek olmaz.” atasözüyle verilen mesaj nedir?” ile ilgili uzun cevabı ;


Cevap :

“Emek olmazsa yemek olmaz.” atasözü, başarının ve iyi sonuçların çalışma ve çaba gerektirdiğini ifade eder. Bu deyim, bir işte veya projede başarılı olmanın yalnızca doğal yeteneklerle değil, aynı zamanda gayret ve çalışma ile elde edilebileceğini vurgular.

Bu atasözü, insanların hedeflerine ulaşabilmesi ve istenilen sonuçları elde edebilmesi için emek sarf etmeleri gerektiğini belirtir. Çaba ve gayret göstermeden başarıya ulaşmak zordur ve bu atasözü, çalışmanın ve çabanın önemini anlatır. Çalışmadan elde edilecek sonuçlar genellikle geçici veya yetersiz olabilir, bu yüzden sürekli bir emek ve çaba gösterilmelidir.



 

Our Score

Halk arasında yaygın olarak kullanılan “Rızkı bu kadarmış.”, “Ecel gelmiş cihana, baş ağrısı bahane.” ve “Herkes nasibini yer.” gibi ifade ve deyişler nerelerde ve niçin kullanılır?

8. Sınıf Din Kültürü Kitabı Halk arasında yaygın olarak kullanılan “Rızkı bu kadarmış.”, “Ecel gelmiş cihana, baş ağrısı bahane.” ve “Herkes nasibini yer.” gibi ifade ve deyişler nerelerde ve niçin kullanılır? Sizce bunların kaderle ilişkilendirilmesinin sebebi nedir? konusunu kısaca ele alacağız. 


“Halk arasında yaygın olarak kullanılan “Rızkı bu kadarmış.”, “Ecel gelmiş cihana, baş ağrısı bahane.” ve “Herkes nasibini yer.” gibi ifade ve deyişler nerelerde ve niçin kullanılır? Sizce bunların kaderle ilişkilendirilmesinin sebebi nedir?” ile ilgili kısa cevabı ;


Cevap :

Bu deyişler, genellikle insanların yaşadıkları olaylar karşısında kader anlayışını ifade etmek için kullanılır. “Rızkı bu kadarmış.” ifadesi, kişinin sahip olduğu mal ve imkanların sınırlı olduğunu belirtir. “Ecel gelmiş cihana, baş ağrısı bahane.” ifadesi, kişinin ölüm zamanının geldiğini ve bahanelerin bu durumu değiştiremeyeceğini vurgular. “Herkes nasibini yer.” ifadesi ise, herkesin kendi nasibine göre yaşadığını ve kaderin buna göre işlediğini belirtir.

Bu deyişlerin kaderle ilişkilendirilmesinin sebebi, insanların yaşamlarıyla ilgili olayları ve durumları kaderin bir parçası olarak görmeleridir. Kader anlayışı, olayların Allah’ın belirlediği plan doğrultusunda gerçekleştiğine inanmayı içerir ve bu deyişler bu anlayışı halk arasında yansıtmak için kullanılır.


“Halk arasında yaygın olarak kullanılan “Rızkı bu kadarmış.”, “Ecel gelmiş cihana, baş ağrısı bahane.” ve “Herkes nasibini yer.” gibi ifade ve deyişler nerelerde ve niçin kullanılır? Sizce bunların kaderle ilişkilendirilmesinin sebebi nedir?” ile ilgili uzun cevabı ;


Cevap :

Halk arasında sıkça kullanılan “Rızkı bu kadarmış.”, “Ecel gelmiş cihana, baş ağrısı bahane.” ve “Herkes nasibini yer.” gibi ifadeler, genellikle kader anlayışını ifade etmek için kullanılır ve insanların yaşadıkları olaylar karşısında kaderin rolünü vurgular.

  • “Rızkı bu kadarmış.” ifadesi, bir kişinin sahip olduğu mal, para veya imkanların belirli bir sınıra ulaştığını ve daha fazlasının mümkün olmadığını belirtir. Bu deyim, kişinin kaderinin, sahip olabileceği şeyleri belirlediğini ve rızkının sınırlarının olduğunu ifade eder.
  • “Ecel gelmiş cihana, baş ağrısı bahane.” ifadesi, kişinin ölüm zamanının geldiğini ve ölümden kaçmanın mümkün olmadığını ifade eder. Baş ağrısı gibi küçük bahanelerin, ölüm zamanını değiştiremeyeceği vurgulanır. Bu deyim, ecelin kaçınılmaz olduğunu ve her şeyin kader doğrultusunda gerçekleştiğini belirtir.
  • “Herkes nasibini yer.” ifadesi, her bireyin hayatında kendi nasibi kadarını alacağını ve herkesin kaderine uygun şekilde yaşadığını belirtir. Bu deyim, insanların yaşadıkları olayların ve sahip oldukları şeylerin kaderin bir parçası olduğunu ifade eder.

Bu deyişlerin kaderle ilişkilendirilmesinin sebebi, insanların yaşamlarındaki olayları ve durumları kaderin bir parçası olarak görme eğilimidir. Kader anlayışı, olayların ve durumların Allah’ın belirlediği plan doğrultusunda gerçekleştiğine inanmayı içerir. Bu deyişler, halk arasında kader anlayışını yansıtmak ve insanların yaşamlarında karşılaştıkları durumları kaderle ilişkilendirmek için kullanılır.



 

Our Score

Allah (cc), insana yalnızca iyilik veya kötülük yapma yeteneği verseydi, insanın sorumlu tutulmasının bir anlamı kalır mıydı? Niçin?

8. Sınıf Din Kültürü Kitabı Allah (cc), insana yalnızca iyilik veya kötülük yapma yeteneği verseydi, insanın sorumlu tutulmasının bir anlamı kalır mıydı? Niçin? konusunu kısaca ele alacağız. 


“Allah (cc), insana yalnızca iyilik veya kötülük yapma yeteneği verseydi, insanın sorumlu tutulmasının bir anlamı kalır mıydı? Niçin?” ile ilgili kısa cevabı ;


Cevap :

Eğer Allah, insana yalnızca iyilik veya kötülük yapma yeteneği verseydi, insanın sorumlu tutulması anlamlı olmazdı. Çünkü sorumluluk, kişinin kendi özgür iradesiyle seçim yapabilme kapasitesiyle ilgilidir. Sadece iyilik veya kötülük yapma yeteneği, gerçek anlamda özgür irade ve sorumluluğu ifade etmez.


“Allah (cc), insana yalnızca iyilik veya kötülük yapma yeteneği verseydi, insanın sorumlu tutulmasının bir anlamı kalır mıydı? Niçin?” ile ilgili uzun cevabı ;


Cevap :

Eğer Allah (cc) insana yalnızca iyilik veya kötülük yapma yeteneği verseydi, insanın sorumlu tutulmasının bir anlamı kalmazdı. Sorumluluk, bireyin kendi özgür iradesiyle seçim yapabilme ve bu seçimlerin sonuçlarına katlanabilme yeteneği ile ilgilidir. İyilik ve kötülük yapma yeteneği, kişisel özgürlüğün ve karar verme yetisinin yalnızca bir yönüdür.

Gerçek anlamda sorumluluk, insanın çeşitli seçenekler arasında tercih yapabilmesi ve bu tercihlerin sonuçlarına katlanabilmesi anlamına gelir. Eğer insanın sadece iyilik veya kötülük yapma yeteneği olsaydı, bu kişi kendi özgür iradesini kullanma kapasitesine sahip olmazdı ve bu durumda sorumluluk anlayışı eksik olurdu. İnsanın özgür iradesiyle iyi veya kötü seçimler yapabilmesi, ahlaki sorumluluğun ve hesap verebilirliğin temelini oluşturur. Bu nedenle, gerçek anlamda sorumluluk, bireyin kendi kararlarını verebilmesi ve bu kararların sonuçlarına katlanabilmesi ile mümkündür.



 

Our Score

Okulda hangi özgürlük ve sorumluluklara sahipsiniz?

8. Sınıf Din Kültürü Kitabı Okulda hangi özgürlük ve sorumluluklara sahipsiniz? konusunu kısaca ele alacağız. 


“Okulda hangi özgürlük ve sorumluluklara sahipsiniz?” ile ilgili kısa cevabı ;


Cevap :

Okulda sahip olduğumuz özgürlükler arasında ders seçimleri, sosyal etkinliklere katılım ve düşünce özgürlüğü bulunur. Sorumluluklarımız arasında ise derslere düzenli katılım, ödevleri zamanında yapma ve okul kurallarına uyma yer alır.


“Okulda hangi özgürlük ve sorumluluklara sahipsiniz?” ile ilgili uzun cevabı ;


Cevap :

Okulda sahip olduğumuz özgürlükler:

  1. Ders Seçimi: İlgi ve yeteneklerimize uygun dersleri seçme hakkına sahibiz.
  2. Sosyal Etkinlikler: Kulüp faaliyetleri ve sosyal etkinliklere katılma özgürlüğü.
  3. Düşünce ve İfade Özgürlüğü: Kendi düşüncelerimizi ifade edebilme ve görüşlerimizi paylaşabilme hakkı.

Okulda sahip olduğumuz sorumluluklar:

  1. Derslere Düzenli Katılım: Öğrenim sürecinin bir parçası olarak derslere düzenli katılım sağlama.
  2. Ödevleri Zamanında Yapma: Verilen ödevleri zamanında ve eksiksiz olarak tamamlama.
  3. Okul Kurallarına Uyma: Okulun belirlediği kurallara ve disiplin yönetmeliklerine uyma.
  4. Saygılı Davranış: Öğretmenlerimize ve arkadaşlarımıza saygılı ve nazik davranma.

Bu özgürlükler ve sorumluluklar, eğitim sürecinin etkin ve düzenli bir şekilde yürütülmesini sağlar ve bireylerin hem kişisel hem de toplumsal gelişimlerine katkıda bulunur.



 

Our Score
error: Content is protected !!