Ana Sayfa > 8. S─▒n─▒f ─░ngilizce Kitab─▒ > 8. S─▒n─▒f ─░ngilizce Kitab─▒ Sayfa 24-25-26-27-28-29-30 MEB Yay─▒nlar─▒

─░ngilizce ├ľ─čretmeni
├çavu┼č
Konular245
Cevaplar0

Ortaokul 8. S─▒n─▒f ─░ngilizce Kitab─▒ Teen Life Metni Etkinlik Cevaplar─▒ Sayfa 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30


8. S─▒n─▒f ─░ngilizce Kitab─▒ Teen Life Metni Etkinlik Cevaplar─▒


“8. S─▒n─▒f ─░ngilizce Kitab─▒ Sayfa 24-25-26-27-28-29-30 MEB Yay─▒nlar─▒”


8. S─▒n─▒f ─░ngilizce Kitab─▒ Sayfa 24-25-26-27-28-29-30


Warm Up : Tick (Ôťô ) the types of music you like. Share them with your classmates.┬á

Activity 1 : Listen to the recording. Fill in the blanks with the words/ phrase in the box. 

Activity 2 : What type of music do you prefer/ like/ dislike? Why? Use the adjectives in the box. 

Is─▒nma : Be─čendi─činiz m├╝zik t├╝rlerini i┼čaretleyin (Ôťô). Bunlar─▒ s─▒n─▒f arkada┼člar─▒n─▒zla payla┼č─▒n.

Etkinlik 1: Kayd─▒ dinleyin. Bo┼čluklar─▒ kutudaki kelimeler/ifadelerle doldurun.

Etkinlik 2: Hangi t├╝r m├╝zi─či tercih edersiniz/be─čenirsiniz/be─čenmiyorsunuz? Neden? Kutudaki s─▒fatlar─▒ kullan─▒n.


Cevap :

“8. S─▒n─▒f ─░ngilizce MEB Yay─▒nlar─▒ Ders Kitab─▒ Sayfa 24 Cevaplar─▒”


8. S─▒n─▒f ─░ngilizce MEB Yay─▒nlar─▒ Ders Kitab─▒ Sayfa 25 Cevaplar─▒


Activity 1 : Work in pairs. Brainstorm about camping. Fill in the mind map with your ideas.

Activity 2 : Read the blog. Write a title for it.

Activity 3 : Read the blog again. Fill in the blanks according to the text.

Etkinlik 1: ├çiftler halinde ├žal─▒┼č─▒n. Kamp hakk─▒nda beyin f─▒rt─▒nas─▒ yap─▒n. Zihin haritan─▒z─▒ fikirlerinizle doldurun.

Etkinlik 2: Blogu okuyun. Bunun i├žin bir ba┼čl─▒k yaz─▒n.

Etkinlik 3: Blogu tekrar okuyun. Bo┼čluklar─▒ metne g├Âre doldurunuz.


Cevap :

“8. S─▒n─▒f ─░ngilizce Ders Kitab─▒ Sayfa 24-25-26-27-28-29-30 Cevaplar─▒”


8. S─▒n─▒f ─░ngilizce MEB Yay─▒nlar─▒ Ders Kitab─▒ Sayfa 26 Cevaplar─▒


Activity 1 : Study the sentences in the boxes. Work in pairs. Add one more sentence in each box.

Activity 2 : Work in pairs. Ask your partner about his/ her regular activities.

Etkinlik 1: Kutulardaki c├╝mleleri inceleyin. ├çiftler halinde ├žal─▒┼č─▒n. Her kutuya bir c├╝mle daha ekleyin.

Etkinlik 2: ├çiftler halinde ├žal─▒┼č─▒n. Partnerinize d├╝zenli aktivitelerini sorun.


Cevap :

“8. S─▒n─▒f ─░ngilizce MEB Yay─▒nlar─▒ Ders Kitab─▒ Sayfa 26 Cevaplar─▒”


8. S─▒n─▒f ─░ngilizce MEB Yay─▒nlar─▒ Ders Kitab─▒ Sayfa 27 Cevaplar─▒


Activity 1 : Look at the book genres. Match them with the pictures.

Activity 2 : Listen to the recording. Tick (Ôťô) the sentences True or False.

Activity 3 : What is your favorite daily activity? Give a simple description of it.

Etkinlik 1: Kitap t├╝rlerine bak─▒n. Bunlar─▒ resimlerle e┼čle┼čtirin.

Etkinlik 2: Kayd─▒ dinleyin. Do─čru veya Yanl─▒┼č c├╝mlelerini i┼čaretleyin (Ôťô).

Etkinlik 3: En sevdi─činiz g├╝nl├╝k aktivite nedir? Bunun basit bir tan─▒m─▒n─▒ yap─▒n.


Cevap :

“8. S─▒n─▒f ─░ngilizce MEB Yay─▒nlar─▒ Ders Kitab─▒ Sayfa 27 Cevaplar─▒”


8. S─▒n─▒f ─░ngilizce MEB Yay─▒nlar─▒ Ders Kitab─▒ Sayfa 28 Cevaplar─▒


Activity 1 : Answer the following questions.

Activity 2 : Read the text. What are Mete Gazoz’s regular activities?

Activity 3 : Read the text again. Answer the following questions.

Activity 4 : Write a paragraph about your regular activites.

Etkinlik 1: A┼ča─č─▒daki sorular─▒ cevaplay─▒n.

Etkinlik 2: Metni okuyun. Mete Gazoz’un d├╝zenli faaliyetleri nelerdir?

Etkinlik 3: Metni tekrar okuyun. A┼ča─č─▒daki sorular─▒ cevaplay─▒n.

Etkinlik 4: D├╝zenli etkinlikleriniz hakk─▒nda bir paragraf yaz─▒n.


Cevap :

“8. S─▒n─▒f ─░ngilizce MEB Yay─▒nlar─▒ Kitab─▒ Sayfa 28 Cevaplar─▒”


8. S─▒n─▒f ─░ngilizce MEB Yay─▒nlar─▒ Ders Kitab─▒ Sayfa 29 Cevaplar─▒


Activity 1 : Work in groups of 3. Write group members’ names in the blanks. Ask these questions to them. Tick (Ôťô) their answers in the chart.

Activity 2 : Share the results in the classroom.

Etkinlik 1 : 3 ki┼čilik gruplar halinde ├žal─▒┼č─▒n. Grup ├╝yelerinin adlar─▒n─▒ bo┼čluklara yaz─▒n. Bu sorular─▒ onlara sorun. Cevaplar─▒n─▒ ├žizelgede i┼čaretleyin (Ôťô).

Etkinlik 2 : Sonu├žlar─▒ s─▒n─▒fta payla┼č─▒n.


Cevap :

“8. S─▒n─▒f ─░ngilizce MEB Yay─▒nlar─▒ Ders Kitab─▒ Sayfa 29 Cevaplar─▒”


8. S─▒n─▒f ─░ngilizce MEB Yay─▒nlar─▒ Ders Kitab─▒ Sayfa 30 Cevaplar─▒


Visual Dictionary : Keep expanding your visual dictionary by including new vocabulary items from this unit.

Do Your Best! : Read the characteristics of a music band. Write a paragraph of a music band as in the sample.

How well can you do these things? Tick (Ôťô) the chart.┬á

G├Ârsel S├Âzl├╝k : Bu ├╝niteden yeni kelime ├Â─čeleri ekleyerek g├Ârsel s├Âzl├╝─č├╝n├╝z├╝ geni┼čletmeye devam edin.

En iyisini yap! : Bir m├╝zik grubunun ├Âzelliklerini okuyun. ├ľrnekteki gibi bir m├╝zik grubunun bir paragraf─▒n─▒ yaz─▒n─▒z.

Bunlar─▒ nas─▒l bu kadar iyi yapabiliyorsun? Grafi─či i┼čaretleyin (Ôťô).


Cevap :

“8. S─▒n─▒f ─░ngilizce MEB Yay─▒nlar─▒ Ders Kitab─▒ Sayfa 30 Cevaplar─▒”



 

Our Score
Yorum S─▒rala
Profile Photo
Binba┼č─▒

E-posta adresiniz yay─▒nlanmayacak. Gerekli alanlar * ile i┼čaretlenmi┼člerdir

error: Content is protected !!